2011-09-04, 21:44
Medlem
Silliss avatar
Skulle föredra gym före träningsbänken hemma, då det finns mycket mer att välja på i gymmet. Olika maskiner för olika pass, träningsbänken verkar bra.
Citera
2011-09-04, 22:06
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Snacka skit...

Snacka skit igen...

Bara för at du har smala axlar och får plats i rustabänken, Fittskalle.

Jag VET att den är värdelös. "Hållarna" för stången sitter för tätt, omöjlig att få bra kontakt med bröstmuskulaturen.

Fast det är skillnad på 110 kg och 60 kg, möjligt att en liten person får plats.
Citera
2011-09-04, 22:11
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elakjevel
Mitt gym kort kostar 1600 kr /år :S
Vart betalar man 2.5?

Brukar kosta minst 2 och 5. sen skiter jag i om du betalar 1600. Det jag ville ge var en bild av hur det brukar se ut. Kom inte och säg att man brukar få ett årskort för 1600.
Många BRA gym kan lätt ta 4000 för ett år.
Citera
2011-09-04, 22:14
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Hur menar du? Stången blir väl inte kortare när man använder rustabänken?

Svårt att avgöra hur stabila grejerna är, du får väl åka ut till Rusta och känna på det. Annars kan du ju lägga ett gymårskort eller två på att köpa en bättre hemmaställning.

Nej stången är inte kortare men hållarna som håller uppe stången är allderles för tätt monterade, värdelöst när man vill bygga bröst och så blir det triceps istället.
Citera
2011-09-04, 22:19
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreasyJohn
Mitt går på 1200/år. Att betala 2500 är fan bara löjligt;D. Sådan kvaliteskillnad kan det inte vara!

Låter ärligt talat värdelöst att betala 1200 för ett gymkort, vad får du för det? ett jävla tattargym som suger dromedarkuk. 2500 är ingenting. Syltna jävlar.
Citera
2011-09-04, 22:21
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoWex
Nej stången är inte kortare men hållarna som håller uppe stången är allderles för tätt monterade, värdelöst när man vill bygga bröst och så blir det triceps istället.
Det är väl bara att greppa stången utanför hållarna då?
Citera
2011-09-04, 22:58
Medlem
BoWexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Det är väl bara att greppa stången utanför hållarna då?

Ja, men det känns jävligt B. Dessutom vill jag hålla stången, PRECIS där hållarna är.
Citera
2011-09-04, 23:05
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elakjevel
Mitt gym kort kostar 1600 kr /år :S
Vart betalar man 2.5?
Jag betalar 3900 per år med studentrabatt på mitt gym, dom dyraste korten där går loss på 700 i månaden.
Citera
2011-09-05, 00:29
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Bara för at du har smala axlar och får plats i rustabänken, Fittskalle.

Jag VET att den är värdelös. "Hållarna" för stången sitter för tätt, omöjlig att få bra kontakt med bröstmuskulaturen.

Fast det är skillnad på 110 kg och 60 kg, möjligt att en liten person får plats.

Det är för att du är oduglig på bänkpress.

Citat:
Brukar kosta minst 2 och 5. sen skiter jag i om du betalar 1600. Det jag ville ge var en bild av hur det brukar se ut. Kom inte och säg att man brukar få ett årskort för 1600.
Många BRA gym kan lätt ta 4000 för ett år.

Mmm, visst visst...

Citat:

Nej, det är du som är ett missfoster, samt noll muskelkontroll.

Citat:
Låter ärligt talat värdelöst att betala 1200 för ett gymkort, vad får du för det? ett jävla tattargym som suger dromedarkuk. 2500 är ingenting. Syltna jävlar.

Är det inte bättre att betala 1200 än 2500? Bra tänkt där sport..

Citat:
Ja, men det känns jävligt B. Dessutom vill jag hålla stången, PRECIS där hållarna är.

Otroligt mycket skit från dig.
Citera
2011-09-05, 16:14
Medlem
Citat:

Haha precis så är det där man vill hålla händerna för att lyfta stången där är dom där jävla pelarna.. ska lämna bort min på svettsning och bredda den.
Citera
2011-10-09, 09:40
Medlem
tja

hur gjorde du till slut?

jag funderar på att köpa: http://www.rusta.se/traningsbank_p75101178.html men orkar inte bygga ihop den. :/

någon som har erfarenhet av den?
Citera
2012-06-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirknasty
Äh. Lägg på några hundringar och köp en lite bättre från cykelringen! Lätt värt pengarna iom. att dessa kan användas i evigheter.

http://www.cykelringen.se/products.a...=Prod&PID=1786

Har en Shape 100 hemma och den klarar 150 på både skivstång och benspark/curl.

Har inte läst igenom tråden men handla INTE på cykelringen! Köpte en cykel där för mindre än ett år sedan och den är redan sönderrostad trotts att den stått i förråd mesta tiden och det stod i annonsen att den var väl rostskyddad. Men ingen hjälp fick jag. Skitföretag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in