Hej! Behöver verkligen hjälp!
Jag har ett problem med min dator , för cirka 1-2 timmar sedan installerade jag en ny brandvägg , gjort detta flera gånger innan. Så ska man ju såklart starta om för att installeringen ska slutföras , ja ni vet hela grejen.
Men när den då startar om så stannade den och slutade att starta om genom att bara stå still på en svart skärm där jag kan fortfarande röra musen och se muspekaren. Så jag tryckte på on/off (höll in) för att stänga av den så. Ja jag vet det ska man verkligen inte göra. Men jag hade bråttom så jag liksom bara körde på. Nu så varje gång jag startar upp den kan jag knappt köra igång ett program på datorn innan den kör fast och allting säger bara "svarar inte". Starta då om den igen , utan att trycka på on/off knappen på datorn , då funkade det. Men problemet består när den startats upp igen. Allting kör fast bara? Processor problem? Behöver hjälp snarast!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!