2011-09-02, 15:50
Medlem
Jag har varit slarvig. Jag hmtade ut mitt LiU igr, och la ned det i min vska, men nu kan jag inte hitta pappret. Jag har vnt upp och ned p mitt rum och hittar det inte. Den mste ha fallit ur min vska ngonstans... Hur gr man tillvga fr att f ett nytt? Fr jag behver ju det fr att kunna aktivera mitt LiU kort...

Senast redigerad av muffinsplanned 2011-09-02 kl. 15:54.
Citera
2011-09-02, 16:02
Medlem
Du har tappat bort pappret och inte kortet som jag frstr det? Hursom, kontakta expeditionen i Zenit som administrerar LIU-kortet.
Citera
2011-09-02, 16:06
Medlem
Japp, pappret fr att logga in, och dr det str ens anvndarnamn osv. Gr p HU s Zenit gller inte fr mig, men fr g dit p tisdag d (stod inte vilka dagar de hade ppet, men sdant brukar sllan vara ppet p helger...). Tack
Citera
2011-09-02, 16:28
Medlem
Du kan ju kolla, har fr mig att de har helgppet ibrjan av terminen. Fast det gllde kanske enbart frra veckan. Hursom, bara g dit s fixar dom de. Lite tungt om du vill in ngonstans i helgen annars r de ju lugnt.
Citera
2011-09-02, 16:30
Medlem
Behver det bara fr Nollephesten ikvll, studierna har inte startat n p HU fr nollan. Vi brjade i mndags s vi har bara haft introduktion. S det r tur det... Mste skaffa en ny vska fr det hr r inte frsta gngen ngot har frlorats i den...
Citera
2011-09-02, 18:43
Medlem
blueCommands avatar
Du behver inte aktivera ditt LiU-kort fr att g in p fester, vakterna kollar bara p det och ingen elektronisk verifikation grs.
Citera
2011-09-03, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
Du behver inte aktivera ditt LiU-kort fr att g in p fester, vakterna kollar bara p det och ingen elektronisk verifikation grs.

Jag vet det var drfr jag inte hade s brttom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in