Jag har varit slarvig. Jag hmtade ut mitt LiU igr, och la ned det i min vska, men nu kan jag inte hitta pappret. Jag har vnt upp och ned p mitt rum och hittar det inte. Den mste ha fallit ur min vska ngonstans... Hur gr man tillvga fr att f ett nytt? Fr jag behver ju det fr att kunna aktivera mitt LiU kort...
Senast redigerad av muffinsplanned 2011-09-02 kl. 15:54.
Japp, pappret fr att logga in, och dr det str ens anvndarnamn osv. Gr p HU s Zenit gller inte fr mig, men fr g dit p tisdag d (stod inte vilka dagar de hade ppet, men sdant brukar sllan vara ppet p helger...). Tack
Du kan ju kolla, har fr mig att de har helgppet ibrjan av terminen. Fast det gllde kanske enbart frra veckan. Hursom, bara g dit s fixar dom de. Lite tungt om du vill in ngonstans i helgen annars r de ju lugnt.
Behver det bara fr Nollephesten ikvll, studierna har inte startat n p HU fr nollan. Vi brjade i mndags s vi har bara haft introduktion. S det r tur det... Mste skaffa en ny vska fr det hr r inte frsta gngen ngot har frlorats i den...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!