Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-03, 08:15
  #13
Medlem
qqqqtraders avatar
Hur mycket programmering kan du själv?
Citera
2011-09-03, 08:39
  #14
Medlem
SebastianFlytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqqqtrader
Hur mycket programmering kan du själv?
Inget alls.
Citera
2011-09-04, 08:56
  #15
Medlem
Rutendos avatar
Du har ingen släkting, kamrat eller någon annan som du kan ha att programmera?
Citera
2011-09-04, 21:02
  #16
Medlem
SebastianFlytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutendo
Du har ingen släkting, kamrat eller någon annan som du kan ha att programmera?
Nope, tyvärr inte.
Citera
2011-09-06, 01:46
  #17
Medlem
Lägg ned med den där ideen, går inte att ha en privat robot som genererar nått.
Du kan ju tänka dig hur mkt tid, pengar och kunskap storbankerna har laggt ned på sina dom skulle köra ut dig direkt
Citera
2011-09-06, 07:43
  #18
Medlem
SebastianFlytes avatar
Så dumt av mig, bra att du sa till, ska genast sluta..
Citera
2011-09-06, 08:07
  #19
Medlem
Rutendos avatar
Självklart att det går att skapa en robot som privatperson som genererar? Men det krävs antagligen en hel del. Du skrev ju att du hade en modell i fösta inlägget, och antagligen har du testat så den genererar vinst? Hur svårt kan det då vara att göra en algoritm av modellen?
Citera
2011-09-06, 08:20
  #20
Medlem
SebastianFlytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutendo
Självklart att det går att skapa en robot som privatperson som genererar? Men det krävs antagligen en hel del. Du skrev ju att du hade en modell i fösta inlägget, och antagligen har du testat så den genererar vinst? Hur svårt kan det då vara att göra en algoritm av modellen?
Jag kan själv inte bedömma svårigheten då jag är helt kass på programering, däremot har jag en teknisk modell som jag har kört med ett tag som jag hoppas kunna optimera avkastningen på i och med autohandel. Drömmen är ju en modell som bara står och tickar automatiskt och där avkastningen ligger på 25-35% per år oavsett marknad
Citera
2011-09-06, 14:44
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianFlyte
Jag kan själv inte bedömma svårigheten då jag är helt kass på programering, däremot har jag en teknisk modell som jag har kört med ett tag som jag hoppas kunna optimera avkastningen på i och med autohandel. Drömmen är ju en modell som bara står och tickar automatiskt och där avkastningen ligger på 25-35% per år oavsett marknad

Jag handlar enligt matematiska modeller, skicka ett pm så kanske jag kan hjälpa dig med optimering och testning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback