2011-09-02, 10:39
Medlem
Har en kanon bild som en vän tog på mig under en surfsemester. Och nu skulle jag vilja få den bilden tryckt på duk och häftad runt en träram. Hade tänk mig nått på ca 100 x 70 cm.

Min fråga är om någon har koll på vem eller vilka som kan leverera detta med bra kvalité.
Vet själv att det finns en massa hemsidor som kan leverera men vill inte slänga ut runt 1500kr på nått som inte blir så bra. Så är ute efter egna erfarenheter om vem som kan leverera nått jag verkligen vill hänga upp på väggen.

Butiker i sthlm uppskattas oxå.

Vet att det finns liknande trådar men de har tyvärr några år på nacken.
Citera
2011-09-02, 10:53
Medlem
Crimson.se
Citera
2011-09-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrrino
Har en kanon bild som en vän tog på mig under en surfsemester. Och nu skulle jag vilja få den bilden tryckt på duk och häftad runt en träram. Hade tänk mig nått på ca 100 x 70 cm.

Min fråga är om någon har koll på vem eller vilka som kan leverera detta med bra kvalité.
Vet själv att det finns en massa hemsidor som kan leverera men vill inte slänga ut runt 1500kr på nått som inte blir så bra. Så är ute efter egna erfarenheter om vem som kan leverera nått jag verkligen vill hänga upp på väggen.

Butiker i sthlm uppskattas oxå.

Vet att det finns liknande trådar men de har tyvärr några år på nacken.
Beställde en canvas från Crimson i förra veckan i storleken 70 X 100. Gick på dryga 1200 med 4cm ram, mindre ska man nog inte ha. Blev riktigt bra, bilden var tagen i 12mp.
Citera
2011-09-05, 06:54
Medlem
Tackar för svaren!
Citera
2011-09-08, 11:21
Moderator
rotadents avatar
Jag har beställt canvas från både Crimson och Fuji och blev nöjd båda gångerna, såg ärligt talat ingen större skillnad på kvalitén. Fuji är billigare, men Crimson har butik på Södermalm och det är rätt smidigt att kunna gå och hämta tavlan själv tycker jag.
Citera
2011-09-09, 10:27
Medlem
krmtms avatar
http://www.profiler.nu/utstallningsp...-art-printing/

kanske lite dyrare, men har man större krav på resultatet än crimson och liknande kan det ju vara värt att kolla upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in