2011-09-01, 22:44
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.knowledge
Exakt, det är väl inte jag som behöver har en mer nyanserad bild. Det är de som inskränker och inte säger så mkt. De som kan sin sak och argument kommer alltid fortsätta vara med.

Man kan säga
Ex: Jag är emot invandring bla bla bla

Det är väl ok!

Ex: Jag är emot invandring av svarta negerbarn från Afrika som kommer hit för smitta våra svenska barn!

Är nog inte så bra!

Varför kan man inte säga det andra exemplet för? Det är ju sant!
2011-09-01, 22:46
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Exakt, det är väl inte jag som behöver har en mer nyanserad bild. Det är de som inskränker och inte säger så mkt. De som kan sin sak och argument kommer alltid fortsätta vara med.

Man kan säga
Ex: Jag är emot invandring bla bla bla

Det är väl ok!

Ex: Jag är emot invandring av svarta negerbarn från Afrika som kommer hit för smitta våra svenska barn!

Är nog inte så bra!

De kommer kanske inte hit enbart för att smitta oss andra - men risken finns ju och vårdkostnaderna blir enorma för dessa negerbarn!

Förresten så skrev du själv "negerbarn" - vem skall censurera dig?
2011-09-01, 22:47
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
Yep - Janne J. for president! Här kan man skriva att TS skall suga min håriga och pulserande halvmeter utan att bekymra sig för att bli censurerad!

TS har inte svarat på - vem skall sköta censuren? Vilken status och vilken utbildning skall dessa ha?
Det får nu du själv göra för nu måste du står för det du säger!
Det kan väl vara bra. Kanske ni invandrafientliga blir mer accepterade om ni kommer relevanta åsikter!
2011-09-01, 22:48
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Varför kan man inte säga det andra exemplet för? Det är ju sant!
Varför kan man inte säga "vita aids sjuka barn från USA" istället?

Eller är det ok? Med Vita aids sjuka barn?
2011-09-01, 22:49
Medlem
Fortsätt näthata! Med denna extension kan ni kommentera vilken sida som helst

https://chrome.google.com/webstore/d...oihfaombpedeol
2011-09-01, 22:50
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
De kommer kanske inte hit enbart för att smitta oss andra - men risken finns ju och vårdkostnaderna blir enorma för dessa negerbarn!

Det var bara en exempel av din värld!
2011-09-01, 22:53
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:

Roligt att du förstod att ordet "negerbarn" är inte så accepterade bland svarta lol
2011-09-01, 22:53
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Det får nu du själv göra för nu måste du står för det du säger!
Det kan väl vara bra. Kanske ni invandrafientliga blir mer accepterade om ni kommer relevanta åsikter!

Så det är bara invandrarmotståndare som skall censureras? När kom ni multikultivurmare med något konstruktivt egentligen? Men du anser det väl som en mänsklig rättighet att störa möten med hot om våld, trakasserier utav meningsmotståndare osv. - röd som ett babianarsel som du är!

Vem bestämmer vad som är relevanta åsikter? Du, eller? PK-maffian? Regeringen? Riksdagen? Polisen?
2011-09-01, 22:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Det var bara en exempel av din värld!

Ursäkta mig, men vad försöker du säga? Är du här för att exemplifiera svartas generella intellektuella undermålighet i jämförelse med européer och östasiater? Eller finns det något annat du vill ha sagt?

Det kanske skulle underlätta för svenska läsares förståelse av vad du nu vill ha sagt om du talade om var du kommer från och hur länge du varit i Sverige.
2011-09-01, 22:56
Medlem
crillecrilles avatar
Anton står och gråter ut just nu. Han vill censurera Internet bara för att han själv har blivit lite "utsatt". Jävla idiot måste jag få lov att säga. Och ja; jag tar ansvar för det jag säger!
2011-09-01, 22:59
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Varför kan man inte säga "vita aids sjuka barn från USA" istället?

Eller är det ok? Med Vita aids sjuka barn?

Finn fem fel...!

Skämmes, ta mig fan!

Edit: Vilket land kommer du ifrån? Skulle tippa på Somalia, Kongo-Kinshasa eller Eritrea...
Senast redigerad av Bythewayimdead 2011-09-01 kl. 23:02.
2011-09-01, 23:00
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Så det är bara invandrarmotståndare som skall censureras? När kom ni multikultivurmare med något konstruktivt egentligen? Men du anser det väl som en mänsklig rättighet att störa möten med hot om våld, trakasserier utav meningsmotståndare osv. - röd som ett babianarsel som du är!

Vem bestämmer vad som är relevanta åsikter? Du, eller? PK-maffian? Regeringen? Riksdagen? Polisen?
Nej, det e bara inte invandringsfientliga det var bara en exempel. Tönt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in