• 1
  • 2
2011-09-01, 22:27
Medlem
Mr.knowledges avatar
Ska man censurera inskränkningar på nätet för att hålla debatten på en hög nivå eller inte???
2011-09-01, 22:30
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Självklart inte - vem skall bestämma vilken nivå som är godtagbar?
2011-09-01, 22:32
Medlem
Mr.knowledges avatar
Själv tror jag inte att kalla människor för Apjävel, muslimer är terrorister, kvinnor ska inte blanda sig i politiken hjälper så i en debatt!
2011-09-01, 22:33
Medlem
Gustapos avatar
I min mening är det ett försök att skrämma folk till "accepterade" åsikter. Bull-shit!
2011-09-01, 22:35
Medlem
arkealg1980s avatar
PK-Maffian lägger bara i en högre växel för att kunna köra oss aningen snabbare utför stupet.
2011-09-01, 22:36
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.knowledge
Själv tror jag inte att kalla människor för Apjävel, muslimer är terrorister, kvinnor ska inte blanda sig i politiken hjälper så i en debatt!

Om detta är din motivering mot att ha en fri debatt på nätet så får du nog se dig om på nätet och du skall finna en mycket mer nyanserad bild än den du ger - men du vill ju skapa debatt kring din nystartade tråd - du är alltså ett "trådluder"! Oj, då! Vem skall nu censurera mig...?

Löjligt!
2011-09-01, 22:36
Medlem
greenbatmans avatar
Vem ska bestäma när debatten är på hög nivå??? Jag gissar på kulturmarxisterna (PK-media, eliten) vad tror du?

Edit: vilken tid?

Edit 2: hade redan börjat :P
Senast redigerad av greenbatman 2011-09-01 kl. 22:44.
2011-09-01, 22:37
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustapo
I min mening är det ett försök att skrämma folk till "accepterade" åsikter. Bull-shit!
Accepterade????

Man kan kritisera vad man vill, men den regel gör att folk måste anstränga sig lite mera, än att bara skriva svordomar och kränka människor.
Istället att säga att alla invandrare är våldtäcksmän. Måste du nog komma på något vettigare!
2011-09-01, 22:39
Medlem
cocaine rocks avatar
Aaah Flashback. Här kan man minsann skriva "Sverige har tagit in för mycket invandrare" utan att bli censurerad!

Janne J ägde upp debattchefen i brygga!
2011-09-01, 22:41
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
Om detta är din motivering mot att ha en fri debatt på nätet så får du nog se dig om på nätet och du skall finna en mycket mer nyanserad bild än den du ger - men du vill ju skapa debatt kring din nystartade tråd - du är alltså ett "trådluder"! Oj, då! Vem skall nu censurera mig...?

Löjligt!
Exakt, det är väl inte jag som behöver har en mer nyanserad bild. Det är de som inskränker och inte säger så mkt. De som kan sin sak och argument kommer alltid fortsätta vara med.

Man kan säga
Ex: Jag är emot invandring bla bla bla

Det är väl ok!

Ex: Jag är emot invandring av svarta Aids negerbarn från Afrika som kommer hit för smitta våra svenska barn!

Är nog inte så bra!
Senast redigerad av Mr.knowledge 2011-09-01 kl. 22:49.
2011-09-01, 22:42
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenbatman
Vem ska bestäma när debatten är på hög nivå??? Jag gissar på kulturmarxisterna (PK-media, eliten) vad tror du?

Edit: vilken tid?
Som sagt "INSKRÄNINGAR"
2011-09-01, 22:43
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocaine rock
Aaah Flashback. Här kan man minsann skriva "Sverige har tagit in för mycket invandrare" utan att bli censurerad!

Janne J ägde upp debattchefen i brygga!

Yep - Janne J. for president! Här kan man skriva att TS skall suga min håriga och pulserande halvmeter utan att bekymra sig för att bli censurerad!

TS har inte svarat på - vem skall sköta censuren? Vilken status och vilken utbildning skall dessa ha?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in