2011-09-01, 17:50
Medlem
Lobbaaans avatar
Av trygg e-handel.

http://www.tryggehandel.se/butik/474

Bestller dr lite d och d men blev lite fundersam nr jag sg detta. Ngon som har en aning om vad som kan vara i farten?
Citera
2011-09-01, 18:16
Medlem
Semestas avatar
Dom kanske ven exporterar snus?
Citera
2011-09-01, 19:37
Medlem
micaeles avatar
Den finansiella stabiliteten r uppenbarligen inte god nog, eftersom det markeras med rtt och underknt p sidan du lnkar till.
Om det ligger till s, kan man vl befara att fretaget kanske hamnar p obestnd och drmed inte levererar bestllda och betalda varor.
Citera
2011-09-01, 22:49
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Den finansiella stabiliteten r uppenbarligen inte god nog, eftersom det markeras med rtt och underknt p sidan du lnkar till.
Om det ligger till s, kan man vl befara att fretaget kanske hamnar p obestnd och drmed inte levererar bestllda och betalda varor.

Jag bestllde igr och paketet skickades med en gng, ftt mail om det och s. Tnkte mest om det underknda menar p att de kanske gr i konkurs inom en snar framtid. Skickade ett mail till kundtjnst precis och frgade angende detta. Hoppas p svar.
Citera
2011-09-05, 00:20
Medlem
thestalkerdudes avatar
Detta var ju n nytt fr jag har bestllt drifrn ett antal gnger och ftt grejerna hem snabbt och smidigt varje gng. Tycker ocks att dom r billigare n affrerna i min stad ocks. Man f se vad som hnder man fr vl be till gud fr en gng skull och hoppas dom fanimig inte tar ner sidan eller n

//Thestalkerdude
Citera
2011-09-26, 13:29
Medlem
fr dom som undrar s blev dom godknda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in