2011-08-31, 22:59
Medlem
svampen211s avatar
Tja, tidigare idag käkade jag en gul kapsel som gör att man blir pigg och får lite adrenalin. Det är till för träning och jag har ingen aning vad de är men en kompis har käkat de as ofta. Kanske värt att tillägga att man tar mycket mer vikter när man ätit en sån med. Det är inte anabola eller någon sån skit, jag tror till och med att de är lagligt. Pulsen slår jävligt hårt och hjärtat också så ja kan garantera att de inte är bra för hjärtat.

Nu till min fråga är det okej att käka en benzo nu efter det. Tog den vid typ 4 så ruset har ju lagt sig men tänker mest på hjärtat tror ni de är lugnt eller ska man vänta tills i morgon? Överväger stark att vänta tills i morgon eftersom ni kommer ju inte direkt kunna veta va de är jag ätit :P Mod kan ta bort den här tråden eller flytta den om den är onödig eller ligger fel. tack
Citera
2011-08-31, 23:04
Medlem
Är inte expert på denna knark "linje", men tycker du ska avstå idag. Rök lite gräs istället.
Citera
2011-08-31, 23:11
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvhydrat
Är inte expert på denna knark "linje", men tycker du ska avstå idag. Rök lite gräs istället.

Okej men då skiter jag i de, känns inte värt o ta den nu tack för svar
Citera
2011-08-31, 23:52
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Tja, tidigare idag käkade jag en gul kapsel som gör att man blir pigg och får lite adrenalin. Det är till för träning och jag har ingen aning vad de är men en kompis har käkat de as ofta. Kanske värt att tillägga att man tar mycket mer vikter när man ätit en sån med. Det är inte anabola eller någon sån skit, jag tror till och med att de är lagligt. Pulsen slår jävligt hårt och hjärtat också så ja kan garantera att de inte är bra för hjärtat.

Nu till min fråga är det okej att käka en benzo nu efter det. Tog den vid typ 4 så ruset har ju lagt sig men tänker mest på hjärtat tror ni de är lugnt eller ska man vänta tills i morgon? Överväger stark att vänta tills i morgon eftersom ni kommer ju inte direkt kunna veta va de är jag ätit :P Mod kan ta bort den här tråden eller flytta den om den är onödig eller ligger fel. tack

Det är säkert efedrin eller koffein i kapslarna. Och ja det är lungt att äta benso.
Citera
2011-09-01, 00:08
Medlem
BigFatCones avatar
Vi testar i Övriga Droger istället.

DA -> ÖD

Mvh,
Moderator
Citera
2011-09-01, 01:36
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vi testar i Övriga Droger istället.

DA -> ÖD

Mvh,
Moderator
Nej, det gör vi inte.

ÖD -> Benzodiepiner

/moderator

Citera
2011-09-01, 01:45
Medlem
Bensodiazepiner -> Papperskorgen?
Citera
2011-09-01, 03:20
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Ja det är lugnt, bara bra att kroppen varvar ner om man käkat CS innan. Typ som på koks om hjärtat börjar rusa så funkar benz fint. Lite skillnad å¨substans men ändå..
Citera
2011-09-01, 14:35
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Hjärtat mår fan bättre med lite bens efter cs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in