2011-08-31, 22:33
Medlem
Julmurres avatar
Frågan riktar sig främst till killar, men kvinnor är även välkomna att svara på frågan, om de föreställer sig att de är killar.

Föreställ dig att du ligger naken i en säng. Bredvid dig i sängen, under samma täcke, ligger en otroligt vacker tjej i sina bästa år, även hon är naken. Men vid din andra sida ligger än otroligt kåt homosexuell kille, under samma täcke.

Frågeställning:
Åt vilket håll vänder du ansikte respektive rumpa och motivera gärna varför?

(Att byta plats med någon av dem eller snarlika lösningar är inte ett alternativ)
Citera
2011-08-31, 22:35
Bannlyst
hade så klart knullat tjejen.
Citera
2011-08-31, 22:38
Medlem
Julmurres avatar
Det är egentligen inte fråga om att få knulla här. Utan vilket håll är du villig att vända ansikte respektive rumpa mot.
Om du hade svarat att du hade vänt dig mot tjejen i hopp att få knulla så hade det varit ett bättre svar.
Citera
2011-08-31, 22:40
Medlem
Zlaneks avatar
Hade vänt mig mot tjejen och knullat henne medan jag har ena handen vid min egna rumpa som skyddar för olaga intrång!
Citera
2011-08-31, 22:43
Medlem
conter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmurre
Frågan riktar sig främst till killar, men kvinnor är även välkomna att svara på frågan, om de föreställer sig att de är killar.

Föreställ dig att du ligger naken i en säng. Bredvid dig i sängen, under samma täcke, ligger en otroligt vacker tjej i sina bästa år, även hon är naken. Men vid din andra sida ligger än otroligt kåt homosexuell kille, under samma täcke.

Frågeställning:
Åt vilket håll vänder du ansikte respektive rumpa och motivera gärna varför?

(Att byta plats med någon av dem eller snarlika lösningar är inte ett alternativ)

Existenz... Suck

http://isabellaaaaj.blogg.se/images/..._126379411.jpg

Själv skulle jag nog gjort som någon annan sa, "skydda mig mot olaga intrång genom att hålla handen för.
Citera
2011-08-31, 22:47
Medlem
Mr.Maazes avatar
Denna frågeställning funkar inte lika bra på svenska som den gör på engelska. Jag hade däremot vänt ryggen mot bögen.
Citera
2011-08-31, 22:48
Medlem
Julmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conter1
Existenz... Suck

http://isabellaaaaj.blogg.se/images/..._126379411.jpg

Själv skulle jag nog gjort som någon annan sa, "skydda mig mot olaga intrång genom att hålla handen för.

En polare på jobbet som fråga mig idag. Gillade frågeställningen. Har tänkt på det lite under dagens gång.
Citera
2011-08-31, 23:17
Medlem
Beror nog på storleken på killen... Men antagligen skulle jag ha ryggen mot killen.

Vad händer om man har ryggen mot tjejen? Blir man kysst i nacken eller något i den stilen?
Citera
2011-09-01, 22:25
Medlem
RoaldDahls avatar
Jag hade puttat dem av från sängen så jag hade fått sova i fred.
Citera
2011-09-01, 22:35
Medlem
Herr obersts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
Jag hade puttat dem av från sängen så jag hade fått sova i fred.
Helt rätt. Frågan är i själva verket ännu en fälla från den högsta instansens granskningsutskott. Syftet med att ligga i sängen framgår inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in