Har tnkt inreda min lgenhet med lite "indiskt" stuk, dvs glittriga kuddar, ja ni vet allmnt mystiskt! Ngon som vet var man kan kpa schyssta saker, frutom Indiskas- inrednings avdelning?!
Har tnkt inreda min lgenhet med lite "indiskt" stuk, dvs glittriga kuddar, ja ni vet allmnt mystiskt! Ngon som vet var man kan kpa schyssta saker, frutom Indiskas- inrednings avdelning?!
k till Indien?!
Vet inte hur Indisk inredning ser ut, jag frestller mig stampat jordgolv..
ingen som kan vara lite med specifik n nrmsta hippie-affr?!
hade uppskattats av mig att veta vart du bor av mig, finner det inte ndvndigt att ge tips p affrer i min stad om du inte ens bor i nrheten, waste of time ! men ifs har jag mycket tid ver denna sndag.
hade uppskattats av mig att veta vart du bor av mig, finner det inte ndvndigt att ge tips p affrer i min stad om du inte ens bor i nrheten, waste of time ! men ifs har jag mycket tid ver denna sndag.
Om du befinner dig i Stockholm tycker jag du ska ta en runda i Gamla stan. Lt rkelselukten leda dig in i dimman. Men vad r det fr fel p Indiska? Dr finns ju allt du kan tnkas behva liksom...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!