Har vanliga användare tillgång till Outlaw? Typ, vissa ''storkändisar'' här på Flashback och dylikt. Eller är det bara de personer som återfinns på Moderatorslistan + alla de i Adminfaunan.
Såg en skärmdump för inte så länge sedan inifrån Outlaw (efter den där stora hackingskandalen) som fick mig att ställa denna fråga och visade på annat.
Tja, jag vet inte, men får jag posta dumpen här? Det finns förövrigt ingen risk att någon outas igenom att jag skulle göra det.
Rätta mig om jag har fel, men kommer inte denna tråd raderas nu? Alltså, inte bara kastas i papperkorgen, utan raderad på riktigt.
För under sagda hackingskandal så raderades varenda tråd som ens diskuterade ämnet.
En sak till. Ponera att man har kvar bilderna på de flesta moderatorerna och lade upp vissa utan att koppla till moderatorn i fråga, skulle man bryta mot Flashbacks regler?
Rätta mig om jag har fel, men kommer inte denna tråd raderas nu? Alltså, inte bara kastas i papperkorgen, utan raderad på riktigt.
För under sagda hackingskandal så raderades varenda tråd som ens diskuterade ämnet.
En sak till. Ponera att man har kvar bilderna på de flesta moderatorerna och lade upp vissa utan att koppla till moderatorn i fråga, skulle man bryta mot Flashbacks regler?
TS, hur kom det sig att du tänkte i dessa banor tack vare dessa där skärmdumpar? Endast mods och admins har tillträde dit, och dom som har haft men lagt av heter uppenbarligen 'Före detta moderator'.
Om det är skärmdumparna jag tror det är, så var det ju någon som hade fått tag i en moderators lösenord. Det hade inget att göra med att vanliga användare har tillgång till Outlaw.
Jag märkte detta också när skärmdumparna var ute. Man ser att en storpostare, som aldrig varit moderator har tillgång outlaw (eller i alla fall är registrerad där). Jag försökte få tag på ett par ex-mods, men utan vidare resultat så min andra tanke gick till att det skulle vara någons smurfkonto, vilken även den blev dementerad efter svar från "fråga moderatorerna"-tråden i laidback. Intressant hur som helst, men det kan ju vara missförstånd.
Jag märkte detta också när skärmdumparna var ute. Man ser att en storpostare, som aldrig varit moderator har tillgång outlaw (eller i alla fall är registrerad där). Jag försökte få tag på ett par ex-mods, men utan vidare resultat så min andra tanke gick till att det skulle vara någons smurfkonto, vilken även den blev dementerad efter svar från "fråga moderatorerna"-tråden i laidback. Intressant hur som helst, men det kan ju vara missförstånd.
På vilket sätt ser man det? Menar du att någon icke-moderator skulle ha postat i outlaw?