2011-08-31, 12:10
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
På vilket sätt ser man det? Menar du att någon icke-moderator skulle ha postat i outlaw?
Nej, det framgår inte men det står "Välkommen till vår nyaste medlem: **************", som mig veterligen aldrig varit moderator.
2011-08-31, 12:16
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Nej, det framgår inte men det står "Välkommen till vår nyaste medlem: **************", som mig veterligen aldrig varit moderator.
Fast å andra sidan tar det inte många sekunder att Photoshoppa ihop en bild där det står att du är välkommen och att just du är vår senaste medlem. Ibland är saker inte mer mystiska eller komplicerade än så, för det kvittar hur aktiv eller flitig man är på forumet, man släpps inte in.
2011-08-31, 12:16
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ahh, då är jag med.

Nå, för att svara på frågan så har inte några andra än moderatorer och admins tillgång till outlaw, och har heller aldrig haft.
2011-08-31, 12:23
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Fast å andra sidan tar det inte många sekunder att Photoshoppa ihop en bild där det står att du är välkommen och att just du är vår senaste medlem. Ibland är saker inte mer mystiska eller komplicerade än så, för det kvittar hur aktiv eller flitig man är på forumet, man släpps inte in.
Jo, jag förstår att det finns en stor möjlighet att han valde att klippa klistra lite för att skapa mer misstro till moderatorerna. Tyckte bara det var skumt att det fanns dubbelt så många medlemmar på outlaw som det fanns moderatorer, men jag får helt enkelt acceptera att detta var ett fult knep från hans sida (man ser ju f.ö. att han valt att sudda lite från skärmdumpen) och att det i annat fall redan hade läckt ut med tanke på så många avhoppande mods.
Senast redigerad av Careless 2011-08-31 kl. 12:27. Anledning: grammatik
2011-08-31, 14:10
Medlem
WiperTheMightys avatar
outlaw...?
2011-08-31, 14:35
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiperTheMighty
outlaw...?
Modsens forum för inbördes beundran och diskussioner om knypplingstekniker.

Skämt åsido, modsens forum för att tolka regler, få direktiv, sköta omröstningar om regelbrott och liknande.
2011-08-31, 17:17
Medlem
Citat:
Jo, jag förstår att det finns en stor möjlighet att han valde att klippa klistra lite för att skapa mer misstro till moderatorerna. Tyckte bara det var skumt att det fanns dubbelt så många medlemmar på outlaw som det fanns moderatorer, men jag får helt enkelt acceptera att detta var ett fult knep från hans sida (man ser ju f.ö. att han valt att sudda lite från skärmdumpen) och att det i annat fall redan hade läckt ut med tanke på så många avhoppande mods.
Du får ha i åtanke att det är antalet befintliga och före detta moderatorer. Det är ju inte så att de raderar en moderators konto när denne slutar, det bannas bara. Tyvärr.
2011-08-31, 18:40
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obeskrivlig
Du får ha i åtanke att det är antalet befintliga och före detta moderatorer. Det är ju inte så att de raderar en moderators konto när denne slutar, det bannas bara. Tyvärr.
Nej, det gör det inte.
2011-08-31, 18:40
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiimbooh
Om det är skärmdumparna jag tror det är, så var det ju någon som hade fått tag i en moderators lösenord. Det hade inget att göra med att vanliga användare har tillgång till Outlaw.

De hade hackat en helt annan sida än flashback, där sagda moderator hade samma
lösenord som här på flashback. Sedan var det bara för hackaren att logga in här.

Citat:

Tror inte det skedde någon photoshopning. Det kan ju varit en skärmdump från
aprilskämtet med Outlaw. Eller som någon sa, att det är moderatorer som numera
slutat moderera.
2011-08-31, 19:16
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obeskrivlig
När en moderator avgår mister han/hon tillgången till Outlaw, modereringsverktygen och moderatortiteln. Punkt.

Däremot kan det finnas medlemmar på Flashback som har personliga titlar istället för "Medlem". insomnia tilldelades titeln "Avatarolog"och jag vill minnas att TuXI hade titlen "Låtsasmoderator" under en kort period. Han plockades senare in som riktigt moderator.
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2011-08-31 kl. 19:22.
2011-08-31, 19:21
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
När en moderator avgår mister han/hon tillgången till Outlaw, modereringsverktygen och moderatortiteln. Punkt.
...men inläggen står kvar under avstängt konto med titel Före detta moderator, right?
2011-08-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Nej, det gör det inte.
Vad är det då som händer menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Hur står detta i kontrast till vad jag skrev?

Om jag verkligen måste förtydliga så menade jag naturligtvis att moderatorn bannas från Outlaw, inte Flashback. Har jag fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in