2011-08-31, 07:40
Medlem
vad gör man om dottern fd pojkvän som sitter inne,skriver förtäckta hotbrev om att han ska "komma"när han blir utsläppt??vill ha sina ägodelar tebax som jag inte har en aning om var dom är...ingen annan heller för den delen...har eftersökt besöksförbud på hela min familj men det går inte att få så länge det inte "hänt ngt...
Citera
2011-08-31, 17:43
Medlem
Neverdancessobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annas1a
vad gör man om dottern fd pojkvän som sitter inne,skriver förtäckta hotbrev om att han ska "komma"när han blir utsläppt??vill ha sina ägodelar tebax som jag inte har en aning om var dom är...ingen annan heller för den delen...har eftersökt besöksförbud på hela min familj men det går inte att få så länge det inte "hänt ngt...
Värdet på hans egendom? var fanns hans egendom innan han åkte in? skriv och fråga honom var grejerna finns och vad det är för grejor i värsta fall betala som en slags godvill så du slipper han och/eller ger skenet av att du bryr dig.
Citera
2011-08-31, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av annas1a

Är han med i något lowlife gäng?
Vad sitter loosern på kåken för och varför springer din dotter med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in