Cannabis frstrker alla mjliga droger positivt enligt mnga p Flashback.
Cannabis anser mnga som en grej som bara finns tillgngligt ifall man vill frstrka ett rus.
Mnga brukar t.ex kombinera LSD och cannabis fr att f ett mjligen lngre och en frstrkt tripp!
Har aldrig personligen testat benzo och cb samtidigt, men har tagit bda drogerna vid olika tillfllen och lter som en rtt hrlig kombo faktiskt.
En av de bsta kombos som finns tycker jag. Det enda som saknas d r lite opiater ocks.
Jo, det r riktigt hrligt, men som sagt man blir rtt trtt. Speciellt med opiater inblandat d. Fr ngra dagar sedan nr jag tog den kombon somnade jag nstan direkt i soffan efter att ha rkt en marijuanacigarett. Lite synd att missa ruset.
Jag skulle personligen aldrig blanda ngot rent med smuts, men det r upp till dig.
r uppenbarligen sknt att sova p, men gr det inte till en vana, eller det beror p hur lngt p pundarstegen du vill klttra.
Har man ltt fr att f ngest eller noja nr man rker, s r det perfekt att ta en benso 1 timme fre intag
Frslagsvis Diazepam med tanke p den skna kroppsavslappningen
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!