2011-08-30, 19:18
Medlem
Hej!

Har erfarenheter av cannabis för en lång period. Har dock varit ren nu i 9 veckor. Så en polare nu ska komma hit så ska vi röka spice. Kommer antagligen träffa på morsan ikväll med tanke på att jag fortfarande bor hemma. Så frågan är om jag kan kontrollera mig lika väl som jag kan på cannabis, och när jag väl skriver denna tråd kan jag fråga hur länge det sitter i, antar att det är liknade cb rus.
Citera
2011-08-30, 19:23
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Vad jag förstått kan det gå lite hur som helst med spice, finns väl en del olika sorter o.s.v.
Citera
2011-08-30, 19:47
Medlem
kan säga så här att sist jag rökte spice så rökte jag sorten jamica gold eller något likande, jag snea totalt jag ramlade ihop och grejjer och var sjukt nära på att va tvungen att åka till sjukan.. så var försiktig med den skiten cannabis e så jävla mkt mer säkert!
Citera
2011-08-31, 12:15
Medlem
De gick väl

Kan man fortfarande köpa kryddan från internet eller är det bara kranar nu för tiden?
Citera
2011-08-31, 13:02
Medlem
vetickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -amfi-
kan säga så här att sist jag rökte spice så rökte jag sorten jamica gold eller något likande, jag snea totalt jag ramlade ihop och grejjer och var sjukt nära på att va tvungen att åka till sjukan.. så var försiktig med den skiten cannabis e så jävla mkt mer säkert!

Stämmer bra. Tar man det dock riktigt lugnt och röker överdrivet försiktigt så kan det bli bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in