Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Castillo gredos ligger inte i samma division ens, gredos smakar galla och det r helt obegripligt att ngon ens kan dricka skiten. Tre apor och Tania r mjuka och lena i smaken, ngot vervgande fr Tania i sammanhanget.
Tania r helt klart det goaste! I brjan nr jag skulle prova vin (ni vet en fjortisfylla fr mnga herrans r sen)

D var det alltid Castillo de Gredos som gllde, men fy fan vad ckligt det var! Man tog en klunk, log mot den som bjd, fr att sen vnda sig om och gra rets min. Usch usch, hemska minnen. Sen presenterade min syster mig fr Trley, och det var en succ fr mina smaklkar, dock s var det s lite i en flaska. S jag brjade prova p bag in box! Fick frslag p Guntrum Riesling och California White. Visst dom funkade att dricka, men hade inte hittat "mitt vin" n, s letade vidare. Fick syn p tre apor och tnkte att jag skulle prova. Mhm, tre apor var ingen besvikelse. Vet inte hur mnga man har kpt och hllt i sig efter det, haha. Till slut fick jag smaka p Tania, och jag hade hittat min sjlsfrnde inom vin-vrlden! Inte fr torr, inte fr st, inte fr besk, helt enkelt PERFEKT! Rekommenderas!