• 3
  • 4
2022-01-01, 20:38
Moderator
Carlboms avatar
Trådar sammanfogade.

/moderator
Citera
2022-01-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Frågan är (återigen) lyft internt.

Tack. Då hoppas vi att det snart ska funka.
Citera
2022-01-05, 12:32
Medlem
najass avatar
Teknikerna efterfrågar info från er som har (haft?) problem. De har arbetat på det men vill gärna ha respons på om det hjälpt. Om det inte hjälpt vore det bra med info från er som har problem vad gäller version av webbläsare samt desktop vs. mobil.
Citera
2022-01-06, 22:05
Medlem
smurf.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Teknikerna efterfrågar info från er som har (haft?) problem. De har arbetat på det men vill gärna ha respons på om det hjälpt. Om det inte hjälpt vore det bra med info från er som har problem vad gäller version av webbläsare samt desktop vs. mobil.
Har fortfarande problem.

Både Firefox och Brave på Windows 10 har detta problem.
Citera
2022-01-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas

Min partner har haft problem på ubuntu i webbläsarna opera, firefox, chrome, microsoft edge och mobilen(android) chrome och med minst 2 olika ip-nummer för deras del. Dom har testat via mobilt nätverk också

Jag har sedan försökt hjälpa dom via min ena dator(ethernet-kabel direkt till den från routern) och min mobil med att skapa konto med samma fel. på windows 10 firefox version 95.0.2 64-bitars, chrome Version 96.0.4664.110, opera och microsoft edge och via min mobil som också är en android i chrome och opera via mobilt nätverk och wifi. (jag har försökt hjälpa idag igen men samma problem uppstår fortfarande "koden stämde inte överens")
Citera
2022-01-07, 09:05
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Har fortfarande problem.

Citat:
Ursprungligen postat av mywickedgame
Min partner har haft problem på ubuntu i webbläsarna opera, firefox, chrome, microsoft edge och mobilen(android) chrome och med minst 2 olika ip-nummer för deras del. Dom har testat via mobilt nätverk också

Jag har sedan försökt hjälpa dom via min ena dator(ethernet-kabel direkt till den från routern) och min mobil med att skapa konto med samma fel. på windows 10 firefox version 95.0.2 64-bitars, chrome Version 96.0.4664.110, opera och microsoft edge och via min mobil som också är en android i chrome och opera via mobilt nätverk och wifi. (jag har försökt hjälpa idag igen men samma problem uppstår fortfarande "koden stämde inte överens")

Tack för hjälpen, teknikerna har nu fått infon.
Citera
2022-01-07, 13:19
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tall123
Tack. Då hoppas vi att det snart ska funka.

Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Har fortfarande problem.

Citat:

Problemet ska nu förhoppningsvis vara åtgärdat enligt uppgift.
Citera
2022-01-07, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Problemet ska nu förhoppningsvis vara åtgärdat enligt uppgift.

Ja nu verkar det löst för det fungerade nu
Citera
2022-01-07, 23:01
Medlem
najass avatar
Citat:
Ja nu verkar det löst för det fungerade nu

Puh! Vad bra. Då blir teknikerna också glada, de har kämpat med det ett tag nu. Ska meddela dom.
Citera
2022-01-13, 17:56
Medlem
Äntligen lyckades jag skapa ett konto. Har försökt i två veckor utan att lyckas. Innan dess försökte jag i 2 månader från mobilen utan att det gick.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in