Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Hur länge har Terje fuskat med lodjur? 1982 började de märkliga händelserna med lodjursbilder.
Är det någon som har den här gamla mycket underexponerade, men till slut prisvinnande, specialbehandlade bilden?
Obs att han säger själv att han började 1982.
De här bilderna kanske aldrig har existerat.
Det kan ju röra sig om tomt skryt för att försöka får det till att han är gammal erfaren lodjursfotograf.
Typisk gammal-stöt retorik: "jag har minsann hållit på sedan hedenhös".
Alltså han är ju bara 47. Det är inte värst mycket. Ok när han är 87 kan han säga att han har lång karriär bakom sig.