Kika på den här bloggen:
http://katjatanhua.wordpress.com/
Och läs vad kvinnan skriver;
---------------------------------
"2011-09-03 10:05 Terje Hellesø/N
Sitter ute i skogen, vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har lurat alla, inklusive min älskade Malin. Sedan att allt jag gjort nu blir ifrågasatt, det förstår jag. Jag vill tacka alla som stöttat mig! Till alla vill jag säga förlåt! Och så vill jag be alla om att inte ge sig på Malin; hon visste verkligen inget om detta! Tack för mig! Malin, jag älskar dig! Till alla mina vänner; tack för att ni fanns där!
Jag läste de sista raderna en gång, gick iväg och kom tillbaka och läste igen.
Vad skrev du?
Då visste jag vem jag skulle ringa och de var redan på väg…
--------------------------------
Ringde hon polisen månne ? Hotade vår fix och trixande Terje med suicid ?