2011-10-25, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MSCBB
Vem är det de pratas om nu som tydligen skall åka ur klubben ?
S, att han ska åka ut har jag inte hört. Undrar om det stämmer då jag vet att han var på klubben i helgen.
Citera
2011-10-25, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
han är ju inte målsägande längre.

De som blev gripna pga telefonsamtalet?

ursäkta ? han är väll målsägare ifall han har blivit pepprad ?
allmänt åtal ringer det ngn klocka ?
varför är det under "akten för hemlighetsstämplat material" om det saknas målsägare ?
borde väll vara nedlagt ifall brott ej kan styrkas ? eller att det fattas målsägare då kan ju absolut inte brott styrkas eller ?

är du efterbliven på riktigt eller låtsas du bara ?
Citera
2011-10-25, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Allt har ett samband.

Skjutningen Backa-offer Backa boys R...A
Skjutningen maxim-offer Backa boys N....M
Bomat cafe 2:långgatan offer-Backa boys R...A bror S...N ägare
Nedbrunnet hus Arendal Hisingen offer-Backa boys R...A ägare till gården
Skjutning utanför Bandidos mc Hisingen 2 st offer bandidos supporters X-laget.

Hur ska det här sluta.

Krig på gbgs gator igen

Det är nog en tidsfråga innan någon blir klippt på riktigt.
Citera
2011-10-25, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gmg
ursäkta ? han är väll målsägare ifall han har blivit pepprad ?
allmänt åtal ringer det ngn klocka ?
varför är det under "akten för hemlighetsstämplat material" om det saknas målsägare ?
borde väll vara nedlagt ifall brott ej kan styrkas ? eller att det fattas målsägare då kan ju absolut inte brott styrkas eller ?

är du efterbliven på riktigt eller låtsas du bara ?
jag är lite efterbliven och du är elak som ens tar upp det.

han är inte alls målsägare då han inte anmält beskjutningen.
Allmän åtal blir på åklagaren målsägare då det är han som tar över målet. Ringen det nån klocka?
Kanske för att allt tyder på att han är infiltratör?
varför ska inte brottas kunna styrka om jag skjuta dig i huvudet, lämnar t.om teknisk bevisning på plats men du din lilla fitta drar tillbaka anmälan och det hela faller under allmänt åtal. jag kommer givetvis bli dömd även om du reser utomlands för att du är en feg fitta. bevisningen räcket för att åklagaren kan köra målet på egen hand. Eller i alla fall utan huvusdvbittne

Hur vågar du antyda att det är jag som är efterbliven när det är du som inte vet hur detta funkar?
Senast redigerad av 1ofakind 2011-10-25 kl. 04:03.
Citera
2011-10-25, 04:43
Medlem
Citat:
jag är lite efterbliven och du är elak som ens tar upp det.

han är inte alls målsägare då han inte anmält beskjutningen.
Allmän åtal blir på åklagaren målsägare då det är han som tar över målet. Ringen det nån klocka?
Kanske för att allt tyder på att han är infiltratör?
varför ska inte brottas kunna styrka om jag skjuta dig i huvudet, lämnar t.om teknisk bevisning på plats men du din lilla fitta drar tillbaka anmälan och det hela faller under allmänt åtal. jag kommer givetvis bli dömd även om du reser utomlands för att du är en feg fitta. bevisningen räcket för att åklagaren kan köra målet på egen hand. Eller i alla fall utan huvusdvbittne

Hur vågar du antyda att det är jag som är efterbliven när det är du som inte vet hur detta funkar?

Han är målsägaren eftersom han har blivit beskjuten och själv anmält händelsen (han är målsägare och även uppgiftslämnare)
ja det tyder att han är informatör alternativt infiltratör absolut man är jävligt blåögd om man inte inser det.
jag har aldirg påstått att "brott ej kan ej styrkas" jag hänvisade endast att om det var "brott kan ej styrkas" skulle det inte ligga under "hemlighetsstämplat"
det är ingen vanlig grej det här att en person som pekas ut som ledande i en gängkonflikt i en av sveriges största städer vars ALLMÄNA UPPGIFTER ligger i hemlighetsstämplade arkiv.
och att polisen jobbar aktivt att beskydda honom.
Vi har redan fått svart på vitt att personer som Peter Rätz existerade och hur polisen har mörkat stora saker och (Hästfacet Götblad Gotland osv) med infiltratörer, han spelar en stor roll hos polisen eftersom de vill skydda han.
Varför skulle polisen skydda en person som de anser ligger bakom kravaller mot polisen själva i deras område ?
han är en informatör och det verkar som att de i backa bryr sig mindre om det än det judassilver han kastar dem.

tala är silver men tiga är guld
Citera
2011-10-25, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gmg
Han är målsägaren eftersom han har blivit beskjuten och själv anmält händelsen (han är målsägare och även uppgiftslämnare)
ja det tyder att han är informatör alternativt infiltratör absolut man är jävligt blåögd om man inte inser det.
jag har aldirg påstått att "brott ej kan ej styrkas" jag hänvisade endast att om det var "brott kan ej styrkas" skulle det inte ligga under "hemlighetsstämplat"
det är ingen vanlig grej det här att en person som pekas ut som ledande i en gängkonflikt i en av sveriges största städer vars ALLMÄNA UPPGIFTER ligger i hemlighetsstämplade arkiv.
och att polisen jobbar aktivt att beskydda honom.
Vi har redan fått svart på vitt att personer som Peter Rätz existerade och hur polisen har mörkat stora saker och (Hästfacet Götblad Gotland osv) med infiltratörer, han spelar en stor roll hos polisen eftersom de vill skydda han.
Varför skulle polisen skydda en person som de anser ligger bakom kravaller mot polisen själva i deras område ?
han är en informatör och det verkar som att de i backa bryr sig mindre om det än det judassilver han kastar dem.

tala är silver men tiga är guld
Snälla, det var inte beskjutningen han anmälde. Finns ingen misstänkt för skott som träffade R, de som sitter är för annat som hände innan. Läs på. de som sköt hade masker på sig, de/den som blev gripna hade vanliga kläder och andra kläder. Den händelsen han först anmälde fanns det bevis på om han skulle fortsatt, men det verkade han fatta och tog tillbaka ganska snabbt. Killarna som först blev gripna pga hans samtal kunde blivit gripna för mycket allvarliga saker och det vet R, och det vet dem att R vet. De som sitter nu sitter för småsak mot vad det hände.
Senast redigerad av 1ofakind 2011-10-25 kl. 05:20.
Citera
2011-10-25, 06:12
Medlem
Citat:
Snälla, det var inte beskjutningen han anmälde. Finns ingen misstänkt för skott som träffade R, de som sitter är för annat som hände innan. Läs på. de som sköt hade masker på sig, de/den som blev gripna hade vanliga kläder och andra kläder. Den händelsen han först anmälde fanns det bevis på om han skulle fortsatt, men det verkade han fatta och tog tillbaka ganska snabbt. Killarna som först blev gripna pga hans samtal kunde blivit gripna för mycket allvarliga saker och det vet R, och det vet dem att R vet. De som sitter nu sitter för småsak mot vad det hände.
Ojojojojoj, som vanligt så är det ingen annan än du som är infiltratören. Undrar just hur glada folk är på dig då du inte bara talar om exakt just var J** bor och var hams barn sover i Bandidostråden, utan även sitter här och sjunger ut om hur saker och ting gått till? Skulle tro att folk ångrar kraftigt att du din lilla lallare ens fått komma i närheten....
Känner du att du typ får utslag om du inte får gå in här och skriva exakt allt du vet? Det gör ju dig till snutens infiltratör No 1 eftersom du vet att dom förmodligen läser här stadigt.
Citera
2011-10-25, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck-all-of-you
Ojojojojoj, som vanligt så är det ingen annan än du som är infiltratören. Undrar just hur glada folk är på dig då du inte bara talar om exakt just var J** bor och var hams barn sover i Bandidostråden, utan även sitter här och sjunger ut om hur saker och ting gått till? Skulle tro att folk ångrar kraftigt att du din lilla lallare ens fått komma i närheten....
Känner du att du typ får utslag om du inte får gå in här och skriva exakt allt du vet? Det gör ju dig till snutens infiltratör No 1 eftersom du vet att dom förmodligen läser här stadigt.
Det är möjligt att mina inlägg säger en del. Jag får en del skumma PM om vidareeutvecklingar av dem som jag vilseleder. Finns inte ens chans att det framkommer nåt nytt av det jag säger som ex inte gängpolisen inte vet. Jag raderade inte det pga att snuten då de redan vet sånt, utan för att andra kriminella kan ta den info och sedan slå till. Något jag inte vill.
Citera
2011-10-25, 08:14
Medlem
VonArsles avatar
http://gt.expressen.se/nyheter/1.260...pen-i-goteborg
Citera
2011-10-25, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonArsle
http://gt.expressen.se/nyheter/1.260...pen-i-goteborg
backagäng starla och kan ta BMC på lokalnivå. Men BMC i tyskland är ruskigt farliga i Tysdkland och kommer radera ut backa om backa inte slutar

EDIT: om R in te slutar snart så kommer det bli mycket stort. Jag vet andra som kna hjälpa han som sitter häktad i BMC, han har enormas kontakter utomklands. Han kan radera ut R om han vill. Hoppas han slipper
Senast redigerad av 1ofakind 2011-10-25 kl. 10:33.
Citera
2011-10-25, 10:42
Medlem
s.svenssons avatar
Citat:
backagäng starka och kan ta BMC på lokalnivå. Men BMC i tyskland är ruskigt farliga i Tyskland och kommer radera ut backa om backa inte slutar

EDIT: om R in te slutar snart så kommer det bli mycket stort. Jag vet andra som kan hjälpa han som sitter häktad i BMC, han har enorma kontakter utomlands. Han kan radera ut R om han vill. Hoppas han slipper

Kan inte BMC Sverige lösa det själva utan att ta in hjälp från BMC tyskland?
Eller har Backagänget koppling till något som sker i tyskland mellan BMC tyskland o någon/t person/gäng ?
Citera
2011-10-25, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s.svensson
Kan inte BMC Sverige lösa det själva utan att ta in hjälp från BMC tyskland?
Eller har Backagänget koppling till något som sker i tyskland mellan BMC tyskland o någon/t person/gäng ?
Jo det kan man. Men varför göra det när ex Tyskarna är enorma stora, enormt starka och mer än gärna bidrar med kunskap och kraft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in