Är ny här på flashback, inte riktigt säker på ifall jag skriver detta på rätt ställe men det får ni ursäkta för...
Iallafall, jag har haft magproblem i ca 3 månader....
Det började med att jag inte kunde "andas" (kändes så) och att det var fel på lungorna, men efter en längre tid så insåg jag att det är i magen som det satt.. Var utomlands även och besökte läkarna där men alla trodde att det hade med stress och göra..
Nu har det gått 3 månader och jag börjar bara må ännu sämre, vet inte vad jag ska ta mig till... doktorerna skriver ut en medicin så får jag dricka den och det blir inte bättre... magen kurrar i princip hela tiden då jag sväljer någonting.. Jag är ofta yr och är inte till mig i verkligheten, känns som jag går på nån jävla drog som ger en obehaglig känsla. Var till akuten men dom tar knappt emot mig och ber mig gå till vårdcentralen...
Mår riktigt jävla illa på morgonen och jag måste fort ha i mig mat..sedan är det väl sisådär under dagen.. och sen börjar det igen på kvällen...
Ibland när jag vaknar känns det som om jag ätit ett dött djur eller någonting.. obegaglig känsla med konstig symptom, läkarna tyckte också att jag hade konstig symptom... någon som upplevt detta eller känner någon som haft det likadant? Hade varit tacksam..