Citat:
Ursprungligen postat av -Napoleon-
Jag har själv ärvt en 4:a på Södermalm som jag bott i hela mitt liv.
Jag ser inte hur man kan vilja bo i en förort, ännu värre i en blattehåla. Visst om man är missbrukare och dylikt. Men det finns vanligt golk som jobbar. De tycks vara av det lägre skiktet, lågutbildade o sv. Men det spelar ingen roll. Alla White Trash/kriminella svenskar har ju flyttat ut till mindre städer som Gävle. De jag ser ibland är småbarnsföräldrar som ser ut att jobba.
Vad gör de där? Om det vore en ekonomisk fråga kunde de ha flyttat till en annan stad?
Finns definitivt människor (mig själv inkluderad) som inte skulle vilja bo på Söder, vare sig om bostaden i fråga vore ärvd

eller förvärvd genom egna pengar från hårt (eller mindre hårt) arbete..
Jag ser inte hur man kan gilla sushi, men likt förbannat gör somliga det ändå. Själv är jag glad att vi alla är olika, ngt som en inavlad, lobotomerad ursäkt till människa som du aldrig kommer att förstå dig på och än mindre acceptera

.
Av ditt inlägg att döma är du en grandios wt-personlighet i vad du själv tror " exklusiv lyxförpackning", som inte har en aning om hur det ser ut den verkliga världen. Antingen är det på detta vis lr också är du inte särskilt gammal, vilket tydligt märks på dina tankegångar och ditt sätt att formulera dig med skrivna ord.