2011-08-28, 13:13
Medlem
infour.13s avatar
Under senare tid så har jag forskat djupt inom olika "smart drugs", och jag har kommit fram till att dem bästa är Pramiracetam, Aniracetam kombinerad med modafinil.

Det dem gör är att du får bättre koncentrations förmåga, samt mycket bättre minne. Det jag vill fråga är: vart kan man köpa dem ifrån ?
Citera
2012-01-04, 12:22
Medlem
Trenchengoats avatar
Jag har kombinerat modafinil med piracetam, man skulle kunna tro att det skulle ge de positiva effekterna från två världar, istället kände jag att det blev någon slags glitch i perceptionerna när dessa kombineras. Skulle rekommendera att du väljer en av dessa och kör på, jag valde piracetam för jag gillar dess effekter bättre. Då modafinil håller dig vaken så tycker jag dock inte att det ökar ditt kreativa tänkande och viljan till problemlösning, vilket alltid var effekten av Piracetam för mig, att känna sig alert, fokuserad och motiverad.

Är inte speciellt svårt att få tag på Piracetam, bara googla på det och välja en shop lokaliserad i Europa för smidigast leverans.
Citera
2012-07-16, 00:32
Medlem
Glomgolds avatar
Nån som har tips på ställen i EU som fungerar nu?
Citera
2012-12-06, 15:04
Medlem
Har precis idag börjat med Piracetam så jag kan inte uttala mig om dess effekter ännu.
Men håller redan på att forska på att utöka min "stack" med Aniracetam framöver, förmodligen efter jul när jag har fått häng på om Piracetam fungerar för mig.

Är det någon som vet var man får tag på Aniracetam samt vilka läkemedel/fabrikat som man skall söka efter? G*ldpharma.com verkar peka på en rad olika varumärkesläkemedel som innehåller Aniracetam, men vet inte om det även är andra aktiva substanser i. Vill ha ett så "rent" läkemedel som möjligt.

Samma frågeställning som ovan för Pramicetam - var kan man hitta det?

Är förresten Aniracetam och Pramicetam lagliga (dvs icke-narkotikastämplade) precis som Piracetam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in