• 3
  • 4
2011-08-28, 22:12
Medlem
Sparrings avatar
Ditt svar var inte vad hon ville höra. Capt. Obvious!

Perspektiv:
Är det du som ska be om ursäkt för att hon inte får det hon vill, och samtidigt beteér sig som en barnrumpa?
Citera
2011-08-29, 14:50
Medlem
casanuevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin-trollet
Du är antinget ett troll eller en idiot som inte kan något om tjejer alls.

Hon ville såklart höra ett :Jag älskar dig ochså älskling.
Fyfan va socialt efterbliven du måste vara .

Hahaha fan vad jag älskar denna kommentar. Så jävla sant det du säger.
Citera
2011-08-29, 19:37
Medlem
tuttefruttis avatar
Hon älskar dig inget mindre bara för att hon fick ett tack tillbaka

En gissning är att flickungen försökte styra dig och få sin vilja fram med filmen. Bra gjort att du inte vekna och tofflade. Visa vad du tycker om henne mha handling nu. Ursäkta inte utan stå för vad du gjorde. Annars är risken att du hamnar i toffel-fällan och då är det klippt serru!
Citera
2011-08-29, 19:46
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttefrutti
Hon älskar dig inget mindre bara för att hon fick ett tack tillbaka

En gissning är att flickungen försökte styra dig och få sin vilja fram med filmen. Bra gjort att du inte vekna och tofflade. Visa vad du tycker om henne mha handling nu. Ursäkta inte utan stå för vad du gjorde. Annars är risken att du hamnar i toffel-fällan och då är det klippt serru!

Så han ska stå för att han gjorde henne ledsen?
Citera
2011-08-29, 20:55
Medlem
Jag tycker att han kanske borde lägga fram det lite fint att han inte känner sig redo att säga "jag älskar dig" än. Bara att säga att man inte är redo riktigt, och att man tillex inte säger det till vem som helst...

Fast du skulle nog inte svarat "tack" Isåfall typ, "naw va söt du är, förlåt för att jag inte säger det tillbaks men jag har svårt för att säga "jag älskar dig""

TILLEX!
Citera
2011-08-29, 21:07
Medlem
Okej...en liten uppdatering.

Hade som sagt beställt hem blommor så jag hade det redo, hade också förberett mig genom att komma på en kort dikt om henne som jag tänkte läsa upp. Jag ville följa rådet som du gav, TheKicks, alltså att genuint berätta för henne hur jag känner. Inte bara säga "Jag älskar dig" för det kanske jag ju inte ens gör.

Hon knackade på dörren och jag öppnade. Hon stod med armarna i kors och såg inte så glad ut. Så jag tänkte okej lika bra att få henne på bättre humor nu direkt. Så jag började säga min dikt för henne. Gick ungefär såhär:

Jag - Hej...
Hon - Hej?
Jag - Du är en vind...
Hon - Va?
Jag - Du är en vi...
Hon - Men sluta nu vafan vad håller du på med *går in i lägenheten och knuffar undar mig*
Jag - Jag köpte blommor till dig...
Hon - Ja jag kan se det. Varför då?
Jag - För att jag tycker om dig
Hon - OK säg det
Jag - Vadå?
Hon - DET
Jag - Jag tycker om dig jätte mycket?
Hon - SÄG DET! *nu skriker hon högt*
Jag - Jag älskar dig?
Hon - Säg det som du menar det!
Jag - Jag älskar dig!
Hon - OK *står kvar en stund och går sedan och kramar mig*

Och det var det grälet...orkar inte skriva mer just nu.
Citera
2011-08-29, 21:14
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverculex
Okej...en liten uppdatering.

Hade som sagt beställt hem blommor så jag hade det redo, hade också förberett mig genom att komma på en kort dikt om henne som jag tänkte läsa upp. Jag ville följa rådet som du gav, TheKicks, alltså att genuint berätta för henne hur jag känner. Inte bara säga "Jag älskar dig" för det kanske jag ju inte ens gör.

Hon knackade på dörren och jag öppnade. Hon stod med armarna i kors och såg inte så glad ut. Så jag tänkte okej lika bra att få henne på bättre humor nu direkt. Så jag började säga min dikt för henne. Gick ungefär såhär:

Jag - Hej...
Hon - Hej?
Jag - Du är en vind...
Hon - Va?
Jag - Du är en vi...
Hon - Men sluta nu vafan vad håller du på med *går in i lägenheten och knuffar undar mig*
Jag - Jag köpte blommor till dig...
Hon - Ja jag kan se det. Varför då?
Jag - För att jag tycker om dig
Hon - OK säg det
Jag - Vadå?
Hon - DET
Jag - Jag tycker om dig jätte mycket?
Hon - SÄG DET! *nu skriker hon högt*
Jag - Jag älskar dig?
Hon - Säg det som du menar det!
Jag - Jag älskar dig!
Hon - OK *står kvar en stund och går sedan och kramar mig*

Och det var det grälet...orkar inte skriva mer just nu.

Oj,hon var mer förbannad än vad jag trodde. Men jag skrev inte att du skulle läsa en dikt...en arg tjej vill inte höra ngn dikt...
Så hon ville höra de tre orden utan att ens bry sig om om du menar det eller inte? Men hon tar väl förgivet att du gör det kanske. Nåja, det verkar ju ha löst sig nu i alla fall...för den här gången...
Citera
2011-08-30, 19:38
Medlem
Irxiqss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiul
Skriv, "Kollade filmen utan dig, den sög ju pung".

+1

Självklar vill hon att du säger "Jag älskar dig". Har precis samma sak som du och fattade inte heller va jag gjorde för fel för än hon förklarade det för mig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in