2011-08-28, 02:26
Medlem
Ha ha du har precis gjort det största felet i en relation . men du är inte ensam att ha gjort det
Citera
2011-08-28, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swedo
Omg du spammar sönder alla trådar med att folk ska ta saker i 2an. besatt?
Nja jag har faktiskt inte uppmanat någon att ta den i tvåan, jag har däremot frågat om dem gör/eller har gjort det.
Den som inget frågar får heller inget veta
Citera
2011-08-28, 12:32
Medlem
Leckies avatar
Haha så okalibrerat, dina sms som du tänkt skicka är konstiga med.
Vänta tills ni ses nästa gång och säg vad du känner.
Citera
2011-08-28, 13:24
Medlem
Subject9s avatar
Haha alltså efter att ha läst igenom TS's inlägg så kan man ju fastställa att han inte direkt är en romantisk typ, men men.

Du ska inte göra så mycket av det, lämna tacktal och spåtanter utanför. Tänk själv, första gången någon säger "jag älskar dig", så säger man inte "tack". Tack för vadå? Tror du att det är vad hon vill höra?

Nä du får ta några snabbkurser i "hur man beter sig i relationer" : p
Citera
2011-08-28, 13:47
Medlem
Är det bara jag som tycker att ts inte är en idiot? Visst, var väl inte det svaret hon väntade sig men vafan ska han svara att han älskar henne för om han inte känner för det? Tycker bruden verkar sjukt jobbig...
Citera
2011-08-28, 14:41
Medlem
@Eckelbarnet: Bra tips. Har beställt hem en "Havanna" som hon ska få sen. Om du läser beskrivningen så förstår du varför jag valde just den. http://www.euroflorist.se/havanna-pr448?

@TheKicks: Om jag älskar henne...svår fråga. Antar att jag kanske gör det. Om vi säger att jag har en "skala" från 1 till 10 på hur mycket jag gillar en tjej (personlighet och utseende) så är den här tjejen UTAN TVEKAN en 8:a iallafall. Hon är en grym tjej.

@AnimalThemuppet: Jo jag förstår nu att jag inte skulle ha svarat som jag gjorde.

Status just nu är att hon kommer över om en timme! Wish me good luck.
Citera
2011-08-28, 15:07
Medlem
Myrkottes avatar
HAHAHA ! Jag älskar hur allt delades upp i två läger.

Läger 1: "Vilken idiot som bara drog sådär. Pms. Gör slut med kärringen" och
Läger 2: "SA DU TACK!? Är du helt galen!?"

Det kan ju vara så att hon samlat mod JÄTTElänge för att säga det och så svarar du inte tillbaka. Då är det klart att hon blir tokig. Men jag vet ju inte hur länge ni varit tillsammans.

Eller att hon länge känt att du inte ger henne den bekräftelse hon behöver. Det är alltid trist att vara den som alltid säger "jag älskar dig" först. Och aldrig får höra det automatiskt.

Men det finns för lite fakta här för att bedöma vad som gjort henne tossig. Roligt dock att se om det tas upp när ni träffas igen nu.

Lycka till !
Citera
2011-08-28, 17:58
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Ta henne på bio åk ut på landet. Se på stjärnorna och avsluta med att ge henne sitt livs ligg!
Citera
2011-08-28, 18:16
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin-trollet
Du är antinget ett troll eller en idiot som inte kan något om tjejer alls.

Hon ville såklart höra ett :Jag älskar dig ochså älskling.
Fyfan va socialt efterbliven du måste vara .

Personligen tycker jag det kan vara ganska socialt efterblivet att bli helt sne i huvudet av att man en gång inte får "jag älskar dig" tillbaka. Skulle du också bete dig såhär? För då kanske du är lite efterbliven.

Vad tycker du väger tyngst? Att någon spontant säger att den älskar dig eller att den säger det bara för du sa det först?
Citera
2011-08-28, 18:23
Medlem
Jag vågar knappt tro att dessa killar finns. Herregud! Hon sa; jag älskar dig! Och du svarar; tack. INTE OK! Oj oj! Tvivlar på om att hon någonsin kommer svara dig. Du skulle ha flyttat närmare henne, tittat henne djupt i ögonen och sagt: jag älskar dig också. Hon är tjej och inledde med; jag älskar dessa filmer med kärlek i.
Du förlorade.
Citera
2011-08-28, 18:34
Medlem
aurorabills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MouIIyo
Jag vågar knappt tro att dessa killar finns. Herregud! Hon sa; jag älskar dig! Och du svarar; tack. INTE OK! Oj oj! Tvivlar på om att hon någonsin kommer svara dig. Du skulle ha flyttat närmare henne, tittat henne djupt i ögonen och sagt: jag älskar dig också. Hon är tjej och inledde med; jag älskar dessa filmer med kärlek i.
Du förlorade.

Jag kanske är gammal inte vet jag, men alltså, bara för att flick/pojkvännen säger "jag älskar dig" innebär väl inte det att man måste säga det tillbaka? Man säger det väl för att tala om det för den andre? Säger ni det för att själva bli bekräftade alltså?

Om jag säger till min kille att jag älskar honom är det ju för att jag gör det och vill att han ska få höra det - jag säger det ju inte för att få honom att säga det till mig? Jag vill bara höra det när han menar det och vill säga det?!

Men jag är ju singel just nu det kanske är talande
Citera
2011-08-28, 22:05
Medlem
kokainkolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MouIIyo
Du förlorade.

"Dessa killar"? Finns ingenting som säger att han måste säga att han älskar henne. Tänk om han faktiskt inte gör det? Är det bättre med en kille som säger det även fast han inte menar det eller?

Det var inte så smidigt att säga tack men han ska ju verkligen inte säga nånting han inte menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in