2011-08-27, 16:25
Medlem
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10098145

Vad tror ni? Planerad skolmassaker? Eller en hjälte som tänkt rädda sina kamrater i händelse av en ny ABB?
Citera
2011-08-27, 16:31
Medlem
Citat:

Planerad skolmassaker?

Mycket möjligt.. Men har aldrig fattat varför någon skulle göra nåt sånt.. Är du mobbad, varför döda hela skolan? Döda de jävlarna som håller på och jiddrar
Citera
2011-08-27, 16:35
Medlem
Iseliljas avatar
Kan ha varit en duktigt ointelligent HV-soldat som "glömde" vapnet i skåpet? Universitetsnivå har lite hög ålder för att tycka det är coolt att visa fram farsans vapen till kompisarna dock...
Citera
2011-08-27, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paezy
Mycket möjligt.. Men har aldrig fattat varför någon skulle göra nåt sånt.. Är du mobbad, varför döda hela skolan? Döda de jävlarna som håller på och jiddrar
Mjo, då hade de fått mina sympatier istället. Men det är nog ofta så att de som verkligen fått uppleva orättvisan själva tar efter sina plågoandar. Tänker då bland annat på de som blivit slagna som barn och gör likadant med sina egna.
Citera
2011-08-27, 17:29
Medlem
nero1s avatar
Är AG 3 motsvarigheten till AK-4? Jag har för mig att Tommy Zetreus använde en norsk AG 3 under stureplansmassakern..
Citera
2011-08-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Är AG 3 motsvarigheten till AK-4? Jag har för mig att Tommy Zetreus använde en norsk AG 3 under stureplansmassakern..
G3. H&K, Tyskland. Motsvarighet i Sverige är bland annat AK-4 ja.

EDIT: Läste AK-47 först...
Senast redigerad av narcissist_ 2011-08-27 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in