• 3
  • 4
2011-09-03, 02:43
Medlem
LightClouds avatar
Svamp och Citodon är de två som jag kommer på.

Svampen gav mig ett fruktansvärt annorlunda tankesätt och det är nog den absolut finaste och mest underbara resa jag gjort och det bästa valet jag tagit under min livstid.

Citodonen är så sjukt sjukt att ligga i sängen på, helt varm och bara njuta av hur äckligt skön man är i kroppen. Det är verkligen makalöst mysigt.
Citera
2011-09-03, 02:45
Medlem
Svamp, tjack, mdma

Mdma för fest, tjack för datorspel och svamp för extrema upplevelser!
Citera
2011-09-03, 02:51
Medlem
Turkishs avatar
E och kokain får jag la säga då. E för att det gav mig något som jag aldrig trodde att jag skulle uppleva. Sicken jäkla aha-upplevelse alltså! Får jag uppleva den känslan en gång till i livet, som jag kände första gången jag provade E, så kan jag dra mig tillbaka lycklig.

Kokain, för att det ger mig en sån jäkla skön tillfredsställelse och avslappning när jag festar på det. Allting flyter så skönt när jag drar kola och festar.

LSD är jag väl glad för att jag provade. Det var en av de sjukaste upplevelserna jag varit med om. Men det gav mig inte så mycket i efterhand. Bara 24 helt sjuka timmar.
Citera
2011-09-03, 03:14
Medlem
AntiPK86s avatar
Över varenda drog jag testat. Men att jag fortsatt med skiten är en annan femma.
Citera
2011-09-03, 03:56
Medlem
Haacks avatar
Glad att jag gav en chans/provade droger som är "uppåt" -då jag länge avfärdade och hävdade att det inte var för mig. Jag hade väldigt fel.

//Haack
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in