2011-08-29, 15:45
Medlem
dinobarcelonas avatar
Hoppat fallskärm, boxat average folk på stan för att se reaktion, rånat en bank, gått och frågat varje brud hej vill du ha sex? Slagit sönder alla dem personers bil som ja inte tycker om. Ätit all god mat ja kan få tag på. Hade stulit en Ferrari och maxat den på motorvägen sedan lämnat den på gatan.
Citera
2011-08-29, 16:47
Medlem
DanOstmannens avatar
1. Något jag alltid velat testa, Tågsurfa!
2. Något mer jag alltid velat testa, röka cannabis.
3. Sedan skulle jag äta middag på ett flott ställe samt beställa dyraste vinet jag kan få tag på.
4. Skulle måla en sån där graffitimålning.
5. Resten av tiden skulle jag nog ta farväl till alla nära och kära.
Citera
2011-08-29, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Mitt tipps är att du ska sikta på en plats; du hinner inte göra särskilt mycket eftersom 24h är en ganska kort tidsperiod..

Om folk inte får ifrågasätta eller kritisera ditt inlägg och resonemang, vad gör i så fall den här tråden på ett diskussionsforum?

Om det bara ska räknas upp random saker man kan göra innan man dör så blir det ju bara en listtråd och de har ingenting i diskussionsdelarna på Flashback att göra. Vill du ha sådana trådar får du vänta tills du har tillgång till Laidback och starta en tråd där...

Döden är individuell; alla dör ensamma.

ALla dör inte ensamma, e du störd eller? En själbmordsbombare tar med sig massa in i döda
Citera
2011-08-29, 18:26
Medlem
DetBlondaFolkets avatar
Se till att umgås så mycket som möjligt med mina nära och kära.
Citera
2011-08-29, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therebell
Hade tagit min AK-47, (med 6 fulla magasin)... samt lite TNT, sen gör jag pankaka av min stad. Mitt mål är att döda, mestadels poliser, lärare samt elever. Men även äldre och spädbarn. Den största massakern, i svensk kriminalhistoria - där min stad står i centrum, för denna vackra lilla sagoberättelse. Länge Leve Yttrande- samt Handlingsfrihet!

Det är då tur att vissa inte följer rådet "Lev var dag som om det vore din sista"
Citera
2011-08-29, 19:39
Medlem
Brumelbryns avatar
Jag skulle nog rånat flertalet banker och gömt undan pengarna till min son och sambo.
Skulle satt på sambon en sista gång, i både 1:an och 2:an.
Skulle nog haft ihjäl några personer jag inte gillar.
Resten av tiden skulle jag umgås med min son och sambo.
Citera
2011-08-29, 19:46
Medlem
Elofzones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
Göra något åt överbefolkningen

Som? Att dö?
Citera
2011-08-29, 19:57
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
ALla dör inte ensamma, e du störd eller? En själbmordsbombare tar med sig massa in i döda

Vid en sjävmordsbombning som drabbar andra än bara bombaren själv (Alltså inte den variant vi har provat i Sverige.) dör flera individer någorlunda samtidigt (Det skiljer sig alltid någon millisekund mellan de olika perosnerna.), men de dör ändå ensamma; det rör sig om två vitt skilda begrepp.

Det är möjligt att jag är störd men det är inte ämnet för diskussion i den här tråden...

Men hellre störd och medveten om hur den här världen fungerar än ostörd och fullständigt ovetande om hur saker och ting faktiskt ligger till.

Varje individ kan bara dö ensam och i sig själv (Det är ett personligt hjärta eller en hjärna som slutar att fungera.) och då blir det en omöjlighet att dö tillsammans.

Samtidigt: Ja.
Tillsammans: Nej.
Ensamma: Ja (Oavsett om det finns andra personer fysiskt närvarande vid dödsögonblicket eller inte.)

Om du inte kan bemöta kritik på ett seriöst sätt utan istället går direkt in för att "idiotförklara" de som ifrågasätter dina inlägg så ska du nog inte skriva på ett diskussionsforum...

Du föds och dör ensam, men du kan leva tillsammans med andra.
Citera
2011-08-29, 20:05
Medlem
Kemiske Alis avatar
1) Skriva testamente där jag fördelar tillgångarna och förklarar varför jag vill fördela dem på ett särskilt sätt.
2) Spela in en DVD där jag tackar/dissar(på ett snällt sätt) människor, förklarar mitt liv(om det finns anledning till det) och planerar min begravning. Begravningen ska vara en sjuhelvetes fest där jag ligger på en japanbår som står uppställd mot väggen så att det ser ut som om jag tittar ut över alla gäster. Ansiktet ska vara fullt synligt och jag ska ha partyhatt och solglasögon. En högtalare ska stoppas in i min käft(väl dold) och varje halvtimme ska låten "What shall we do with the drunken sailor" ljuda ur min käft.
Citera
2011-08-30, 09:27
Medlem
erra62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske Ali
1) Skriva testamente där jag fördelar tillgångarna och förklarar varför jag vill fördela dem på ett särskilt sätt.
2) Spela in en DVD där jag tackar/dissar(på ett snällt sätt) människor, förklarar mitt liv(om det finns anledning till det) och planerar min begravning. Begravningen ska vara en sjuhelvetes fest där jag ligger på en japanbår som står uppställd mot väggen så att det ser ut som om jag tittar ut över alla gäster. Ansiktet ska vara fullt synligt och jag ska ha partyhatt och solglasögon. En högtalare ska stoppas in i min käft(väl dold) och varje halvtimme ska låten "What shall we do with the drunken sailor" ljuda ur min käft.
Haha, kanonfenomenalt! Fast jag sjulle ha spelat Eric Hassles "Don't bring flowers after i'm dead".
Citera
2011-08-30, 12:11
Medlem
om jag hade lite tid kvar

så jag skulle sätta mig
i kronan på en gammal ek
och betrakta världen

stackarna nedanför

Citera
2011-08-30, 19:49
Medlem
Frossa i bakelser, glass och hinka i mig alkoholhaltiga drycker. Skulle planera drickandet så jag däckade ett par timmar före dödsögonblicket. Dör helst i sömen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in