Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-08-26, 20:16
Medlem
Northug hävdar att "det har vært dårlig med tilbud på damefronten".

I intervju i VG i juli hävdar han att det fortsatt är tunnsått:

"- Er det fortsatt langt mellom tilbudene?
- Ja, det er generelt dårlig, ler han."

Antar att han skämtar? Eller har han problem på riktigt med sociala kontakter? I den första länkade artikeln berättar han att han ska flytta ihop med sina småbröder efter seperationen från Nordtömme... Han framställs ju ofta som lite "speciell" av s.k. sportjournalister... Är han det eller bara "mizundastood"?

Förresten någon som vet vad som hände mellan Northug och Nordtömme? Antar att hon dumpade honom eller?

Allt skvaller emottages tacksamt!
Senast redigerad av Kebnekaisa 2011-08-26 kl. 20:41. Anledning: kass stavning
Citera
2011-08-26, 20:23
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa
Northug hävdar att "det har vært dårlig med tilbud på damefronten".

I intervju i VG i juli hävdar han att det fortsatt är tunnsått:

"- Er det fortsatt langt mellom tilbudene?
- Ja, det er generelt dårlig, ler han."

Antar att han skämtar? Eller har han problem på riktigt med sociala kontakter? I den första länkade artikeln berättar han att han ska flytta ihop med sina småbröderbröder efter seperationen från Nordtömme... Han framställs ju ofta som lite "speciell" av s.k. sportjournalister... Är han det eller bara "mizundastood"?

Förresten någon som vet vad som hände mellan Northug och Nordtömme? Antar att hon dumpade honom eller?

Allt skvaller emottages tacksamt!
Det är väl ingen normalt funtad brud som är intresserad av den där tjurskallen.
Citera
2011-08-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det är väl ingen normalt funtad brud som är intresserad av den där tjurskallen.

Hö hö, jag är lite småsugen på honom. Men jag är väl inte normalt funtad heller, så du har väl rätt

Iofs vet jag inte om jag verkligen skulle vilja flytta till "Meråker" i Trönde för att lägga vantarna på honom... Stället verkar inte direkt hot.
Citera
2011-08-26, 20:37
Medlem
megaman74s avatar
min erfarenhet av norskor är att dom är charmiga och tar kontakt med oss män.. eller så är det bara vi svenskar dom flörtar med men det beror naturligtvis också på hurdan mannen är och beter sig.
Citera
2011-08-26, 20:42
Medlem
tältpinnes avatar
Problemet är kanske att han är en trønder (från Trøndelag), alltså en bonde. Visst, han hade ju Nordtømme, men hon är också trønder.
Citera
2011-08-26, 20:42
Medlem
Snapcounts avatar
Nordtömme har en blogg (vad annars ?) :http://rachelnordtomme.blogg.no/

Hon verkar att trivas med rampljuset.
Citera
2011-08-26, 20:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman74
min erfarenhet av norskor är att dom är charmiga och tar kontakt med oss män.. eller så är det bara vi svenskar dom flörtar med men det beror naturligtvis också på hurdan mannen är och beter sig.
Vi svenskar plockar vilken norsk dame som helst! Lätt!
Citera
2011-08-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nordtömme har en blogg (vad annars ?) :http://rachelnordtomme.blogg.no/

Hon verkar att trivas med rampljuset.

Inget jävla skvaller om Nordtömme här, tack! Om det ej har något samband med Northug! Det är Northug jag är intresserad av!

Jag vet att hon är med i Let's dance och annat tjafs och jag vet att ni tycker att hon är så jääävla påsättningsbar på alla sätt och vis både här och där, men vad jag vet så är deras relation helt slut, således ointressant vad hon pysslar med idag, eller är det någon som har någon annan info?

Så, den där friidrottsjentan kan ni posta bilder på i paparazziforumet, ej i MIN Northugtråd! (Ja, jag är lite possessive...)
Citera
2011-08-26, 21:01
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Inget jävla skvaller om Nordtömme här, tack! Om det ej har något samband med Northug! Det är Northug jag är intresserad av!

Jag vet att hon är med i Let's dance och annat tjafs och jag vet att ni tycker att hon är så jääävla påsättningsbar på alla sätt och vis både här och där, men vad jag vet så är deras relation helt slut, således ointressant vad hon pysslar med idag, eller är det någon som har någon annan info?

Så, den där friidrottsjentan kan ni posta bilder på i paparazziforumet, ej i MIN Northugtråd! (Ja, jag är lite possessive...)
Hur i helvete kan man vara intresserad i en dynghög!? Är du en suktande lappkärring?!
Senast redigerad av fredrikdenstore 2011-08-26 kl. 21:06.
Citera
2011-08-26, 21:04
Medlem
megaman74s avatar
det är ganska konstaterat att det inte skrivs speciellt mycket om skidåkare den här tiden på året.. i november är Northug tillbaka i rutan.. tillsammans med Pops
Citera
2011-08-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hur i helvete kan man vara intresserad i en dynghög!?

Är han det? Vad har du på honom som talar för det? Hans bristfälligheter i mediala sammanhang? Tycker att han är lite lik Stenmark när det kommer till hans oförmåga i att hantera media... Han verkar ju vara oerhört osäker och överkompenserar detta med ett arrogant sätt, tror jag. Men därmed behöver han ju inte vara en dynghög, eller tänker du på något annat han gjort/sagt?

edit Ha, fick du lov att lägga till "lappkärring"...
Senast redigerad av Kebnekaisa 2011-08-26 kl. 21:09. Anledning: la till
Citera
2011-08-26, 21:38
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
edit Ha, fick du lov att lägga till "lappkärring"...
Jupp!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in