• 1
  • 2
2011-08-26, 14:36
Medlem
tjenare jag undrar lite om jag kan få nån rolig tripp om jag blandar några av dom här "drogerna"

zolpidem actavis "tror att det är samma sak som stilnoct"
conserta 18mg 36mg 54mg
morfin meda
och annat skit som
propavan
atarax
theralen
strattera

jag har ganska mycket skit som jag inte vet vad jag ska göra med ...
Citera
2011-08-26, 14:59
Medlem
Psychoramas avatar
Är du ny på alla dessa droger eller låg tollerans? Isåfall:
Idag:
Du kan ta 2x 36mg conserta, krossa dem och snorta. Vänta tills du känner effekten och fyll på med en 56mg:are krossad upp i näsan. Lägg på lite öl på detta så har du en toppenfredag! Sedan på kvällen när du ska sova så släng i dig 2st zolpidem + 1ml theralen så somnar du fint.
Imorgon mot AT(avtändning):
Du tar 30mg morfin meda oralt eller snortar, fyll på efter behag. Knapra 50mg + Atarax till så slipper du opiodklådan (som många ofta uppskattar iofs). Blanda inte med något annat som du har på listan..

Ungefär så hade jag tagit drogerna i fråga om jag var ny på dem eller hade låg tollerans.

Mvh
Citera
2011-08-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesusWtf
tjenare jag undrar lite om jag kan få nån rolig tripp om jag blandar några av dom här "drogerna"

zolpidem actavis "tror att det är samma sak som stilnoct"
conserta 18mg 36mg 54mg
morfin meda
och annat skit som
propavan
atarax
theralen
strattera

jag har ganska mycket skit som jag inte vet vad jag ska göra med ...

Sälj skiten och köp något kul istället.
Droger = Sad Face
Citera
2011-08-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Är du ny på alla dessa droger eller låg tollerans? Isåfall:
Idag:
Du kan ta 2x 36mg conserta, krossa dem och snorta. Vänta tills du känner effekten och fyll på med en 56mg:are krossad upp i näsan. Lägg på lite öl på detta så har du en toppenfredag! Sedan på kvällen när du ska sova så släng i dig 2st zolpidem + 1ml theralen så somnar du fint.
Imorgon mot AT(avtändning):
Du tar 30mg morfin meda oralt eller snortar, fyll på efter behag. Knapra 50mg + Atarax till så slipper du opiodklådan (som många ofta uppskattar iofs). Blanda inte med något annat som du har på listan..

Ungefär så hade jag tagit drogerna i fråga om jag var ny på dem eller hade låg tollerans.

Mvh
tackar för svaret det ska jag testa ... och jag är ganska ny till det här men dom gångerna jag har tagit droger så har jag vart ganska tolerant
Citera
2011-08-26, 15:18
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusWtf
tackar för svaret det ska jag testa ... och jag är ganska ny till det här men dom gångerna jag har tagit droger så har jag vart ganska tolerant
Jo men börja lugnt bara. Concertan kommer du nog få roligt på

Edit: Uppdatera gärna om hur det gick om du känner för det.

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2011-08-26 kl. 15:21.
Citera
2011-08-26, 15:34
Medlem
Sebzors avatar
Ta allt samtidigt och kolla fall du överlever
Citera
2011-08-26, 15:41
Medlem
Skulle gissa på att concerta pillerna är depot ? Isf är det mycket bättre effekt att slänga in dom i munnen och tugga ordentligt , smakar helvete dock men det är värt det.
Enjoy !
Citera
2011-08-26, 16:08
Medlem
fenazepams avatar
Gör en lösning av morfinet, concertan och stilnocten och skjut i dig sörjan!
Citera
2011-08-26, 16:11
Medlem
20mg Zolpidem och 36mg Concerta (tugga den sistnämnda) och du kommer att få en trevlig kväll utan några större minnesluckor. (:

Concertan hjälper dig att trippa lite hårdare och även hålla dig vaken när ruset från Zolpidemet släpper då risken finns att du blir väldigt trött efteråt.

EDIT: Skölj av skalet på Concertan om du ska tugga eller var redo med tandpetaren. :P

Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Gör en lösning av morfinet, concertan och stilnocten och skjut i dig sörjan!

Jag får känslan av att TS inte är så van och att skjuta Morfin och Stilnoct (Zolpidem) låter inte som någon höjdare, tror inte Concertan är någon bra blandning heller tillsammans med morfinet.
Senast redigerad av ThrillerTrillare 2011-08-26 kl. 16:15.
Citera
2011-08-26, 16:31
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrillerTrillare

EDIT:

Jag får känslan av att TS inte är så van och att skjuta Morfin och Stilnoct (Zolpidem) låter inte som någon höjdare, tror inte Concertan är någon bra blandning heller tillsammans med morfinet.

Blir ju nån sorts speedball med en liten nockad twist
I can't see the harm in putting it in his arm
Citera
2011-08-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Blir ju nån sorts speedball med en liten nockad twist
I can't see the harm in putting it in his arm

Mjo Concerta och Morfin blir ju iofs lite som speedball (vilket sliter onödigt mycket på hjärtat) men Morfin och Zolpidem låter mindre bra och då har jag ändå blandat en hel del opiater och benzo men aldrig att jag själv skulle blanda Morfin och Zolpidem...
Citera
2011-08-26, 17:04
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrillerTrillare
Mjo Concerta och Morfin blir ju iofs lite som speedball (vilket sliter onödigt mycket på hjärtat) men Morfin och Zolpidem låter mindre bra och då har jag ändå blandat en hel del opiater och benzo men aldrig att jag själv skulle blanda Morfin och Zolpidem...
Varför? I så små doser tror jag inte det är någon större risk för andningsdep, däremot ganska onödigt att blanda stilnoct med opiater om man inte vill boosta för att nodda.

Tror inte zolpidem förstör andningen lika mycket som vanlig benzo, men är inte helt 100.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in