Citat:
Ursprungligen postat av Chira
Yooo ;D
Tror 15-16 veckor blir ganska bra hade nog inte kört längre om jag var du. Visst man mår ju som en gud när man ligger på och vill få ut det mesta på sin första kur.. Men kan nog vara bra att veta hur det känns att vara nedstängd och se hur man klarar sig genom pct å hela köret så det inte kommer som en käftsmäll sen.
Bara tugga vidare kommer bli riktigt bra det hära! ca 8kg + redan och 5-6 veckor kvar inte illa..
lol tror jag klippte ett inlägg precis samtidigt i din rapport, det tuffar på riktigt bra ska se till att sköta allt nu sista biten, ska ladda lite extra för veckorna som kommer efter också, hoppas inte jag kommer må så jäkla kast bara, har kollat med apotektet här och kommer snart ha två box proviron hemma får se om jag sedan kliver på det också.
Såhär på ålderns höst så har jag verkligen fått en ny kick av livet allt vad gäller humör välmående och sociala biten med andra ord kan det bli jobbigt att kliva av, hur som helst kommer jag skriva om det här.
Hur många pct har du bakom dig ? har du ändat på dom genom åren ? har du har några tips och trixs är det bara att posta.
Hörs mannen !!