2011-10-28, 18:27
Medlem
Mr.Injects avatar
Sjuk träning

Nyss hemkommen från det mest brutala bröstpass jag varit med om, flera dagar sedan jag körd bröst då jag fokuserar lite mer på rygg just nu men jäklar vilken pump, ådror och svett med muskler som bara sprutar testo, känns riktigt bra måste bara skriva av mig lite här, undrar om detta är testo p som nu visar sitt rätta jag eller är det bara så att Rom inte byggdes på en dag, hur som helst i natt kan jag sova med gott samvete..

Citera
2011-10-29, 20:27
Medlem
Chiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Inject
Tjena Chira det blir närmare 15v nu, någon vecka till eller från beroende på hur mycket krut det finns i vialen och hur mycket som fastnar i nålen varje stick, blir ju ett jäkla svinn på testo p.

Jäkligt sugen på att förlänga men samtidigt vill jag kliva av och se hur mycket jag tappar i vikt/massa, Hur jag än gör är det nog inte sista sticket i livet

Yooo ;D
Tror 15-16 veckor blir ganska bra hade nog inte kört längre om jag var du. Visst man mår ju som en gud när man ligger på och vill få ut det mesta på sin första kur.. Men kan nog vara bra att veta hur det känns att vara nedstängd och se hur man klarar sig genom pct å hela köret så det inte kommer som en käftsmäll sen.

Bara tugga vidare kommer bli riktigt bra det hära! ca 8kg + redan och 5-6 veckor kvar inte illa..
Senast redigerad av Chira 2011-10-29 kl. 20:30.
Citera
2011-10-29, 20:42
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chira
Yooo ;D
Tror 15-16 veckor blir ganska bra hade nog inte kört längre om jag var du. Visst man mår ju som en gud när man ligger på och vill få ut det mesta på sin första kur.. Men kan nog vara bra att veta hur det känns att vara nedstängd och se hur man klarar sig genom pct å hela köret så det inte kommer som en käftsmäll sen.

Bara tugga vidare kommer bli riktigt bra det hära! ca 8kg + redan och 5-6 veckor kvar inte illa..

lol tror jag klippte ett inlägg precis samtidigt i din rapport, det tuffar på riktigt bra ska se till att sköta allt nu sista biten, ska ladda lite extra för veckorna som kommer efter också, hoppas inte jag kommer må så jäkla kast bara, har kollat med apotektet här och kommer snart ha två box proviron hemma får se om jag sedan kliver på det också.

Såhär på ålderns höst så har jag verkligen fått en ny kick av livet allt vad gäller humör välmående och sociala biten med andra ord kan det bli jobbigt att kliva av, hur som helst kommer jag skriva om det här.

Hur många pct har du bakom dig ? har du ändat på dom genom åren ? har du har några tips och trixs är det bara att posta.

Hörs mannen !!
Senast redigerad av Mr.Inject 2011-10-29 kl. 20:47.
Citera
2011-10-30, 20:34
Medlem
Mr.Injects avatar
Fyllt på skafferiet

Ja då har jag införskaffat Proviron 25mg tab/100st Inget är ännu bestämt om jag kommer börja suga på dessa små godingar men jag har haft lite kukfall på senare tid under några samlag/runkstunder, har delvis kört med kamagra men blir så jäkla trött på att dela upp dessa och köra med dom överhuvudtaget, vanliga fall ska det ju absolut inte vara några problem med kuken när man bara ligger på testo så fail:et kan ju ha andra orsaker hur som helst knackar ju pct på dörren då man inte är under 20 längre så tror jag nog att jag kan påverkas negativt under pct lite gubb varning helt enkelt med välmående och sexlust så varför inte ligga på med mellan 25-50mg Proviron ? Samtidigt hinner jag testa under själva kuren om kuken blir sitt vanliga jag igen, tycker jag inte har så mycket att förlora och sides ska ju inte vara några större problem med.

Har läst lite och det råder ju delade meningar om Proviron skulle stänga ned en eller ej under pct men som jag uppfattar det så är det ingen fara så länge man ligga på lågdos.

Tanken är att först ligga på 50mg för att se om lusten/ståndet förbättras om inte kommer jag kliva av helt alt ligga på 25mg under pct om jag bestämmer mig för det.

Bild:
http://imageshack.us/photo/my-images/98/56578131.jpg/

Fabrikat/info om Mesviron 25:
http://www.unigen-lifesciences.com/sv/mesviron-mesoviron-mesterolone-unigen-tablets-25/

Synpunkter uppskattas.
Citera
2011-10-31, 18:45
Medlem
ojtbss avatar
Mycket bra kurrapport, var ett nöje att läsa, mycket väl skrivet, bra med tips osv.

Några frågor, vad för mått på nålarna kör du för uppsågning samt injection?

Hur var det med sömnproblemen? Läste att det var efter 3e sticket men försvann så småningom?
Hur mycket påverkade det din sömn?

MVH
Citera
2011-10-31, 19:43
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Mycket bra kurrapport, var ett nöje att läsa, mycket väl skrivet, bra med tips osv.

Några frågor, vad för mått på nålarna kör du för uppsågning samt injection?

Hur var det med sömnproblemen? Läste att det var efter 3e sticket men försvann så småningom?
Hur mycket påverkade det din sömn?

MVH

Tjenare kul att du skrev något också lite därför jag sitter och pillar ned mina framsteg här, Jag kör med 23G blå nål 25mm lång *1 heter dom, För mig funkar denna nål till allt inject uppsugning m,m sedan kan man alltid köpa större/mindre eller längre men jag tycker denna är mitt i mellan.

Sömnproblemen gick över efter fronten då i vecka två, detta gjorde att jag inte riktigt var utvilad dagtid annars inga större problem.

Dra ett pm om du har följdfrågor.. Hej hej !!!
Citera
2011-10-31, 23:33
Medlem
Suttit och läst igenom hela din rapport nu, och måste säga att detta var nog den bästa jag läst! Otroligt rik på information och hur livet runt om kring påverkas! Lite mer bilder hade vi önskat!!

Kör på!!
Citera
2011-11-03, 02:04
Medlem
benadryls avatar
Citat:
Tjenare kul att du skrev något också lite därför jag sitter och pillar ned mina framsteg här, Jag kör med 23G blå nål 25mm lång *1 heter dom, För mig funkar denna nål till allt inject uppsugning m,m sedan kan man alltid köpa större/mindre eller längre men jag tycker denna är mitt i mellan.

Sömnproblemen gick över efter fronten då i vecka två, detta gjorde att jag inte riktigt var utvilad dagtid annars inga större problem.

Dra ett pm om du har följdfrågor.. Hej hej !!!

haha. bra tips med 23g 1 inch. Den glider in som i smör. Mina 20 g gjorde riktigt ont
Citera
2011-11-03, 05:57
Medlem
Mr.Injects avatar
Vecka 12, Små besvikelse, Kunde varit kuravslut

Dags att plita ned några rader med tankar och funderingar, denna vecka har varit en utav dom bästa, Jag har käkat bra som satan och träningen har gått super, tycker jag ökat lite i övningar och skulle säkert kunna höja några PB men blev besviken när jag vägde mig +/- noll på vågen en sammanfattning av 3v hårt slit är 0.6kg antingen käkar jag inte rätt eller så börjara kroppen bli mätt ?

Känner mig till och med större denna veckan än någon annan och till råga på allt har jag kört min första Hulk spräckte en tröja på gymmet så vad är det frågan om, en kort tanke som slog mig var ju att det sägs att testo p inte binder lika mycket vätska och kan det vara så att jag tappat vätska samtidgt som jag gainar ?

Annars mår jag riktigt fint har haft en super vecka och provar att kör en till med överskott, händer inget på vågen den kommande veckan tar jag 2-3v off från överskott vilar lite och sedan bulkar på under pct.

Kuren kunde ju tagit slut här men känns skönt att kunna fortsätta det tackar vi dom korta estrarna för.

Skulle vilja tacka dom som följer tråden och uppskattar det man skriver hoppas detta ger er något, Ni andra lite mer rutinerade kanske läser lite men sällan man får någon direkt feedback det skulle också uppskattas att folk med kunskap ibland plitade någon rad om inte så lite pepp talk gör ju träningen så mycket roligare.

/ Mr.Inject
Citera
2011-11-03, 07:31
Medlem
DJdarknesss avatar
Va inte för besviken på vikten. Själv stod jag helt still på 96 kg i 6 veckor förra vintern, men efter kost omlägg å mer mat gick det bättre, la även om träningen å la in en extra vilo dag vilket hjälpte mig upp till 101 kg kolla över kosten å kanske öka lite å ändra träningen lite kan göra mycket. Hoppas allt går bra i övrigt för dig.
Kör hårt grabben
Citera
2011-11-03, 08:00
Medlem
LaCucharachas avatar
Citat:
Vecka 12, Små besvikelse, Kunde varit kuravslut

Dags att plita ned några rader med tankar och funderingar, denna vecka har varit en utav dom bästa, Jag har käkat bra som satan och träningen har gått super, tycker jag ökat lite i övningar och skulle säkert kunna höja några PB men blev besviken när jag vägde mig +/- noll på vågen en sammanfattning av 3v hårt slit är 0.6kg antingen käkar jag inte rätt eller så börjara kroppen bli mätt ?

Känner mig till och med större denna veckan än någon annan och till råga på allt har jag kört min första Hulk spräckte en tröja på gymmet så vad är det frågan om, en kort tanke som slog mig var ju att det sägs att testo p inte binder lika mycket vätska och kan det vara så att jag tappat vätska samtidgt som jag gainar ?

Annars mår jag riktigt fint har haft en super vecka och provar att kör en till med överskott, händer inget på vågen den kommande veckan tar jag 2-3v off från överskott vilar lite och sedan bulkar på under pct.

Kuren kunde ju tagit slut här men känns skönt att kunna fortsätta det tackar vi dom korta estrarna för.

Skulle vilja tacka dom som följer tråden och uppskattar det man skriver hoppas detta ger er något, Ni andra lite mer rutinerade kanske läser lite men sällan man får någon direkt feedback det skulle också uppskattas att folk med kunskap ibland plitade någon rad om inte så lite pepp talk gör ju träningen så mycket roligare.

/ Mr.Inject

Vad väger du nu då?

/
Citera
2011-11-03, 09:03
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
Va inte för besviken på vikten. Själv stod jag helt still på 96 kg i 6 veckor förra vintern, men efter kost omlägg å mer mat gick det bättre, la även om träningen å la in en extra vilo dag vilket hjälpte mig upp till 101 kg kolla över kosten å kanske öka lite å ändra träningen lite kan göra mycket. Hoppas allt går bra i övrigt för dig.
Kör hårt grabben

Tack för ett vettigt inlägg du har med all säkerhet rätt i det du skriver jag ska se över saken. Annars går det dock riktigt bra med vikterna.

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucharacha
Vad väger du nu då?

/

Start 72.7kg

Nu v12 80.5kg

Det som stör mig är att jag hade nog min bästa vecka genom kuren och inte gick upp ett gram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in