2011-10-22, 13:40
Medlem
LaCucharachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Inject
Du är inte dum du LaCucharacha var nog inte många som tog den där, Hur som helst riktigt fin donna, Sprida säd är ju livets stora mening förutom att trycka as och lyfta skrot förstås, Skön känsla när man kör halv stående doggy och kroppen bara sprutar pump, Man känner sig något manlig.

Fast det blir lite perverst också på något sätt när man ser sig själv i spegeln och tänker "fan va snygg jag är" samtidigt som man smiskar till stjärten på bruden man pippar

Lite Patrick Bateman över det... men man känner sig onekligen kung

It's hip to be square!
Citera
2011-10-22, 18:43
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucharacha
Fast det blir lite perverst också på något sätt när man ser sig själv i spegeln och tänker "fan va snygg jag är" samtidigt som man smiskar till stjärten på bruden man pippar

It's hip to be square!

ja detta kan ju bara sluta på ett sett, Smisk på rumpan hon stönar högt och älskar det som det lilla luder hon är och flickväns tankarna bara försvann (one night stand) eller så vänder hon sig om lägger stans hoppar av kuken och det var troligen sista gången du såg henne också.

Ad utrumque paratus – "Beredd på bådadera"
Citera
2011-10-22, 21:21
Medlem
Yok3ds avatar
Anavaren drog iväg lite :-P och inte gjorde den mkt nytta heller.
Deffen går bra!, under 120kg nu för första gången på typ 3år :-) firade med donken igår och sen lite glass idag på vilodagen, men i morrn är det tebax till verkligheten med morroncardio å torskblock!
är lita avis på att du kan gå å handla testo som en annan kan handla mjölk, å bra grejjor desutom, jävla internetshops roulette man får spela här hemma inte den blekaste av vad det är man skjuter upp.
Citera
2011-10-23, 11:57
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yok3d
Anavaren drog iväg lite :-P och inte gjorde den mkt nytta heller.
Deffen går bra!, under 120kg nu för första gången på typ 3år :-) firade med donken igår och sen lite glass idag på vilodagen, men i morrn är det tebax till verkligheten med morroncardio å torskblock!
är lita avis på att du kan gå å handla testo som en annan kan handla mjölk, å bra grejjor desutom, jävla internetshops roulette man får spela här hemma inte den blekaste av vad det är man skjuter upp.

Amen det är fan bra bara mosa på nu och hålla i, Lite väl lång tid att peppa dig med att sommaren kommer men vad fan du kanske klipper en 10:a och drar på härlig sol semester i vinter.

Lol ja man ska fan inte klaga blir ju dock jävligt sugen på att börja posta vykort till väl valda här på fb verkar vara en jäkla djungel det där, jag är ju inte så insatt i det men jag läser ju här vilket bestyr många har. Bye the way ligger en 60mg/7d Anavar vecka på runt 215kr går nog att pressa till 195 bagis för ett helt okay ug brand.
Citera
2011-10-26, 22:52
Medlem
Yok3ds avatar
Hehe, ska ner till 110kg och cruisa där en stund, har dietat i över 500dar i sträck >.< gradvis cuttat kcal när kroppen anpassat sig så ligger väll på cirkus 1300kcal nu så på cruisen ska jag bara fokusera på att inte gå upp ngt och få kroppen att gradvis anpassa sig till mer kcal, är juh en stor kille och har säkert ett kcal behov på 4000 igentligen
sen 8v innan sommarn gör jag väll ett ryck och går ner till 100 då borde jag var rejält knölig
får väll bita ihop en månad iaf innan man hoppar på testotåget igen!, blir en 20v+ susta historia.
Citera
2011-10-27, 20:20
Medlem
Citat:

It's hip to be square!

HAHAHAHA, garvade som ett as

För övrigt en väldigt intressant rapport, trevlig läsning! Keep it up
Citera
2011-10-28, 09:52
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lennzoer
HAHAHAHA, garvade som ett as

För övrigt en väldigt intressant rapport, trevlig läsning! Keep it up

Tack och bock dags för en update...
Citera
2011-10-28, 09:58
Medlem
Chiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Inject
Tack och bock dags för en update...

Börjar bli dags ;D Blir det 12 veckor eller har du funderat på några ändringar eller förlänga kuren?
Citera
2011-10-28, 10:44
Medlem
Mr.Injects avatar
Vecka 11, Köp inte clearly Gone, Vägning m,m

Då så kan börja med att jag fick hem mitt vitimain B5 från clearly gone (pulver) inte nog med att skiten var svindyrt det smakar skit också, går knappt att dricka och inte nog med det så ska man ta det 3gg per dag. Ska genast beställa hem grean earth 1000mg orkar inte hålla på som någon peptide snubbe och ta det 3gg per dag.

Kan tillägga att finnarna/acnen som exploderade har nu nästan helt förvunnit, sitter och funderar på om det kan ha varit skit i andra batchen jag tog, känns lite som en allergireaktion.

Det börjar bli svårare och svårare att göra framsteg på gymmet, Dock så tycker jag en del muskler börja ta sig nu i v10/v11 börjar få fin volym med lite solbränna på detta så framträder nog dom ännu mer. Gapet mellan max vikter och det jag får mest kontakt med har ökat markant, Vet inte vilket som komma ge mest, köra tungt eller kontakt lätt att bli lat om man bara ligger och fiskör. Annars är det bra tryck nu på gymmet, Känner mig mer accepterad bland gubbsen och har fått många frågor om tips på övningar till andra och man har blivit lite av en kille man snackar och surrar träning med, Folk tar också råden med större förtroende än förut.

Kosten har jag skött fint kan dock alltid förbättras, Från och med nu kommer jag även att öka protte intaget för att se om det gör någon skillnad. Tror inte det men får testa mig fram.

Efter några stick nu med kort ester så har jag kört vänstra axel och höger skinka, Att sticka i axeln är fan brutalt och det gör ont ont, tycker min träning blir hämmad av saken, Röven är bara en skön känsla med lagom med pain, Låren känner jag absolut ingenting i så funderar att köra på 3 sites om inte axeln ger sig snart. Blev ju inte bättre av att första sticket i axel gick rakt i en nerv hoppade till rätt bra byte nål och ställe, andra gången aspirerade jag blod och på andra försöket så började olja läcka från sticket, Borde nästan ha prickat in alla fel som kan uppstå på bara två stick, när jag sätter i röven ligger jag i framstupa sidoläge och sätter med höger hand, aspirera funkar inte allt för bra med blir lite 50/50 där. delar in skinkan i ett kryss på mitten av skinkan och sätter i övre högra rutan hur enkelt som helst.

Denna vecka +0.3kg skulle gärna vilja ligga på 0.5kg/v men så blir det tyvärr inte. Blir ju sjukt sugen på att slänga in lite tabbs nu sista veckorna men får väl vänta med det, Vore dock sjukt nice att slänga i lite dboll eller OT.

Dojjat har man också hunnit med i veckan med blandade resultat dock, får ta upp saken vid senare tillfälle.

Hörs !!!
Citera
2011-10-28, 10:49
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chira
Börjar bli dags ;D Blir det 12 veckor eller har du funderat på några ändringar eller förlänga kuren?

Tjena Chira det blir närmare 15v nu, någon vecka till eller från beroende på hur mycket krut det finns i vialen och hur mycket som fastnar i nålen varje stick, blir ju ett jäkla svinn på testo p.

Jäkligt sugen på att förlänga men samtidigt vill jag kliva av och se hur mycket jag tappar i vikt/massa, Hur jag än gör är det nog inte sista sticket i livet
Citera
2011-10-28, 11:03
Medlem
Leandudes avatar
Kan känna igen mig i de där med att få i sig nå så förbannat äckligt pulver, har själv tagit HMB, och glukosamin i pulverform och de kan jag lova min vän smaka inte hallon.

Men de gäller bara att slänga en tesked långt bak på tungan och skölja ner med nått du inte tycker smakar överdjävligt, typ fun light.
Citera
2011-10-28, 11:22
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leandude
Kan känna igen mig i de där med att få i sig nå så förbannat äckligt pulver, har själv tagit HMB, och glukosamin i pulverform och de kan jag lova min vän smaka inte hallon.

Men de gäller bara att slänga en tesked långt bak på tungan och skölja ner med nått du inte tycker smakar överdjävligt, typ fun light.

Ja det är ingen höjdare, provar olika drycker här får se om man hittar något som funkar, tabbs är ju dock att föredra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in