Tjena boys tänkte endå bidra med mina erfarenheter under denna kur. Jag har kommit en bit in på kuren men ska återge mina första dagar och veckor så gott det går, Jag är nyreggad jag vet men det finns för många gamla vänner som är mer än nyfiken att veta vad jag håller på med så därför skapades Mr Inject.
Kur: Testo E 250mg med 500mg front två första sticken.
Tid: e5d Utgångspunkt är 12v +/- 2v
Pct: 14d efter sista sticket Novaldex 40 mg första veckan, 20 mg andra veckan och ett antal veckor framåt beror lite på hur kroppen känns.
Vid gynokänningar: 160mg Nolvadex dag ett, sedan 20mg nolvadex hela kuren och PCT igenom, Alternativ Armidex/Letro
Vid krympta bollar: HCG 500ui e3d Subkutant i magfettet, Avslutas samtidigt som sista sticket
Tillbehör: Proviron, HCG, Arimidex och Letro
Efter mer än fem år på FB kom nu möjligheten för mig att ta min första kur jag har tidigare varit behindrar från doping p.g.a idrott.Under årenslopp har jag dock haft tid på mig att läsa om olika prepp och FAQ:s dock är jag långt ifrån full lärd men känner mig redo. Som idrottsman i över 10 år känner jag min kropp och har efter 30 streket känt mig manad att gå vidare med träningen men då med dopning.
32 år
174 cm
72kg
Har som max kommit upp i 74 kg, Min normala vikt då jag inte tränar men äter och jobbar bra är 69kg nu ligger jag på 72,7kg med träning.
Det blir inga bilder men tycker att jag har en vältränad kropp men saknar självklart en viss massa, Jag är av den sorten som är super deff året om.
Målet med kuren är att gå upp ett kilo i veckan och förhoppningsvis stanna efter kur på 80 kg 174 cm som första kur sedan har man ju läst och hört att det sällan blir den sista