2011-08-26, 10:17
Medlem
Mr.Injects avatar
Tjena boys tänkte endå bidra med mina erfarenheter under denna kur. Jag har kommit en bit in på kuren men ska återge mina första dagar och veckor så gott det går, Jag är nyreggad jag vet men det finns för många gamla vänner som är mer än nyfiken att veta vad jag håller på med så därför skapades Mr Inject.

Kur: Testo E 250mg med 500mg front två första sticken.
Tid: e5d Utgångspunkt är 12v +/- 2v
Pct: 14d efter sista sticket Novaldex 40 mg första veckan, 20 mg andra veckan och ett antal veckor framåt beror lite på hur kroppen känns.

Vid gynokänningar: 160mg Nolvadex dag ett, sedan 20mg nolvadex hela kuren och PCT igenom, Alternativ Armidex/Letro

Vid krympta bollar: HCG 500ui e3d Subkutant i magfettet, Avslutas samtidigt som sista sticket

Tillbehör: Proviron, HCG, Arimidex och Letro

Efter mer än fem år på FB kom nu möjligheten för mig att ta min första kur jag har tidigare varit behindrar från doping p.g.a idrott.Under årenslopp har jag dock haft tid på mig att läsa om olika prepp och FAQ:s dock är jag långt ifrån full lärd men känner mig redo. Som idrottsman i över 10 år känner jag min kropp och har efter 30 streket känt mig manad att gå vidare med träningen men då med dopning.

32 år
174 cm
72kg

Har som max kommit upp i 74 kg, Min normala vikt då jag inte tränar men äter och jobbar bra är 69kg nu ligger jag på 72,7kg med träning.
Det blir inga bilder men tycker att jag har en vältränad kropp men saknar självklart en viss massa, Jag är av den sorten som är super deff året om.

Målet med kuren är att gå upp ett kilo i veckan och förhoppningsvis stanna efter kur på 80 kg 174 cm som första kur sedan har man ju läst och hört att det sällan blir den sista
Senast redigerad av Mr.Inject 2011-08-26 kl. 10:24.
Citera
2011-08-26, 11:02
Medlem
Mr.Injects avatar
Varför jag valde just Testo inject var för att det helt enkelt är kungen av massa och som av nästan alla rekommenderas som en första kur. Av det olika estrarna blev valet ganska lätt att välja och lotten föll på Testo E att inte behöva sätta sprutan för ofta samt att tillgången på preppet var lätt och det fanns mycket info att läsa om och hur kroppen kan tänkas reagera på preppet.

För mig var det självklarat att välja inject då jag är en person som både gillar min kropp och att träna den. Fördelarna var många samt att ska man väl hoppa på tåget kan man lika gärna göra det ordentligt inga halvmesyrer här inte.

Efter att ha frächat upp minnen på FB antal dagar och nätter skulle jag nu få tag i grejerna, Jag har ju förmånen att jobba i Asien så det blev att knalla in på apotekt och börja beställa. Jag ville ju ha äkta grejer och blev lite av en pain in the as för personalen men jag vill ha reda på vem som tillverkar Teston dom tog bara hem vialer efter beställning och ingen direkt koll på tillverkaran så det blev lite fram och tillbaka innan jag fick tag på 2 vialer från UNIGEN LIFE SCIENCIS själv hade jag ingen anning om tillverkaren så hem till datorn och slå på nätet fick upp hemsidan och kände med väldigt trygg med tillverkaren om det är äkta gejer så är det kliniskt framtaget precis så jag vill ha det.

http://www.unigen-lifesciences.com/sv/depo-test-250-testosterone-enanthate-thailand/

Finns längst ned på sidan äkthetskoder så ner på apoteket och slog på stort hem fort som fan och börja fippla med koderna. Kollade tillverkingsdatumet 2011 färskt som satan.

Efter att testot var klart var det dags för verktygen för mig föll det på 3ml pumpar med 23g blå nålar 0,6*25 mm det har funkat kanon och låret har varit injectionsplatsen.

Samtidigt inhandlades Novaldex de andra preppen har jag kollat upp så jag har det tillgängligt inom några timmar.

Får inte glömma desinfektionsservetter sen var allt klart. Nu dags att kolla youtube injects.

Dags för lite käk återkommer inom kort.
Citera
2011-08-26, 11:32
Medlem
Pounds avatar
Lite stats i de tre stora skulle vara kul.

Lycka till
Citera
2011-08-26, 12:13
Medlem
Mr.Injects avatar
Första sticket

Då var det dags efter att ha spenderat en bra stund med youtube och sett massa finniga fortisar sätta testo i låret var nu stunden inne. Jag ska helt ärligt säga att jag har erfarenhet av att sätta nålar men mest IV så för mig var det inte allt för stor grej, Men självklart förhöjd puls och mest det där att går något fel blir det massa mer jobb.

Hur som helst efter mitt tycke och erfarenhet tycker jag en del videos sätter nålen lite väl mot mitten av låret när jag ser på mina muskler kommer jag nästan i helt från sidan och sen in i mot benet. Inte för långt upp och inte heller för långt ned.

Jag valde också att dela upp min front på två stick ett i höger och ett i vänster 1ml i vardera totalt 500mg Testo E för att dels öva och träna lite på sticken samt att se hur kroppen reagerar.

Första sticket var ju rätt darrigt som tur är fick jag in nålen i vialen något sådär, Inga större problem sög in 1ml i nålen sen byta nål och göra den klassiska trycka upp lite vätska och sen in i låret. Jag trivs best med att först lägga nålen mot låret och sen lätt trycka igenom den och försiktigt sjunka in i muskeln. Aspirera enligt rutin fick upp ett skönt vakum i nålen och hjärtat lugnade sig direkt när ett stort välbehag att ha kommit rätt infinner sig. långsamt skjuter in oljan och när jag nått botten väntar jag en stund sen ut med nålen och knappt en droppe blod kom ut ur sticket "great success" håller ett lätt tryck på låret inge massage innan jag jublar inombords.

Andra sticket gick också bra dock fick jag i lite mer än 1ml i pumpen för att få bort en luft bubbla så själva pumpen blev rätt oljig och jag hade svårt att få grepp om sprutan när jag aspirerade annars inga problem. Första 10 min kände jag av sticken men kunde gå runt utan några problem, Efter 2-4 timmar kände jag en ömmande känsla men ingen smärta. I min mening kändes det helt underbart att äntligen kommit igång men den här kuren och att bli påmind om detta lite då och då gjorde humöret bara bättre.

Första passet var man ju grymt motiverad, positiva tankar om att injecten gick bra och att jag har 12v av skön träning framför mig. Under passet fanns självkart inga framgångar samma vikter och samma trötthet men nu var bollen i rullning.

Jag hade en ömmande känsla i ca 2 dagar men efter det nada. Veckan som gick flöt på bra samma träningsrutin utan några som helst framgångar jag kände mig på topp varje dag och det är svårt att säga om det är testot eller placebo men det är väl en kombination att äntligen göra dethär man har väntat på och sen lite extra godis i kroppen. I slutet av veckan eller inför andra sticket märkte jag att jag blev helt oljig i ansiktet det verkligen flyter testo olja i fejjat, Det kändes bra att se någon sorts reaktion från det hela.

Andra sticket

Full av förväntan och självförtroende var det dags för andra sticket, Fram med grejena lite av en sadistisk ritual.
Nu gick allt mycket snabbare slängde på lite skön musik och in med första ml i höger lår funkade precis så fint som första sticket, Jag valde att sätta ca 1,5 cm över det förra sticket jag har en riktigt bra leverfläck att utgå ifrån så det blir ett bra riktgmärke. Dags för andra sticket in med 1 ml och så ut med nålen blir här lite ivrig och drar ut nålen rätt snabbt och här kommer en 5cm lång blod stråle av allt att dömma höjdes hjärtfrekvensen en hel del men som tur är läste jag precis om detta någon dag innan på Fb så det var bara att andas lugnt försöka lugna sig själv med tankar att du hostar inte du aspirerade rätt det är ingen fara bara lite blod.

Detta tog dock på självförtroendet och blev lite sne på mig själv och undrade lite vad fan jag håller på med men efter två timmar och inte en känning i låren kände jag mig bättre inombords. Sedan stick två har jag inte haft några som helst känningar efter injects jag verkar vara lyckligt lottad men det känns som att har man bar och rent testo så ska väl kroppen svara fint på det också.

Efter andra sticket började jag ha skapliga placebo känningar jag tyckte jag fick lite mer pump ådror på armar/axel jag har mått kanon hela tiden och har ett leende på läpparna. Jag ökade inte något i vikter första veckan men har käkat bra och kört bye the book så att säga.

Då jag satt mitt mål med kuren att gå upp 1 kg i veckan var det nervöst efter 7 dagar men bara att bita ihop och hoppa på vågen men helt ärligt skulle jag känna en besvikelse om det stod 72,7kg men sehär vågen drar upp till 74kg första veckan alltså plus 1,3kg detta kanske vissa tycker är löjligt men detta har varit min max vikt i många år och att vara tillbaka där igen är en stor stor motivator för min fortsatta träning.
Citera
2011-08-26, 12:32
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pound
Lite stats i de tre stora skulle vara kul.

Lycka till

Tack du ligger någon vecka före mig.

Då jag inte tränat på hemmaplan finns ingen traningsbuddy till att max dom tre när jag drog igång. men vanligvis när jag ligger runt 72 kg

bänk:90
mark:100
ben:120

Absolut inget att skryta med men min kropp har hyffsad symmetri och som sagt fin deff året om.
Citera
2011-08-26, 14:13
Medlem
Mr.Injects avatar
Sömnproblem,Tredje sticket och andra vägningen v2

Efter andra sticket började jag få svårt att sova jag befinner mig i något sorts trans där drömmar är konstant, Det känns som jag käkat kaffe och inte kan somna in ordentligt, Kroppen känns som den jobbar för fullt en viss placebo att kroppen bara ligger och växer detta fortsatta igenom hela v2 och min front på 500mg testo var klar.

Jag börjar känna att något händer i kroppen jag börjar bli hungrig och äter riktigt bra jag är oljig i hela nyllet och har haft bra träningspass inte så att jag kunnat öka än men jag känner att det tar tar som fan om jag ska vara ärlig.

En morgon in i vecka två känner jag en viss känslighet i vänster bröstvårta, svårt att sätta fingret på vad det är men lite återkommande varje kvart att det är som en T-shirt har gnuggat sig lite. Jag fick en tanke att med två inject 500mg testo skulle ge känningar men

Jag tar mig i kragen säger till mig själv du nojjar bara, känner endå att det är långt kvar innan jag skule kliva på giftet nolva utan det får vara 100% knas innan jag tar det.

På kvällen samma dag var känningarna helt borta och sedan dess har jag inte känt av några biverkningar what so ever.

Dags för tredje sticket och nu dags att kliva ned på 1ml 250mg känns lite fel när allt gått så bra på fronten. Nu känns det lite som att gå tillbaka, Tanken kom att kanske ska jag fortsätta på 500mg genom hela kuren men efter att pratat med mig själv så ska jag inte misströsta du är i v2 och testot borde kicka in v4 och framåt. Du har ju gjort en plan på 250mg och den är till för att följas, Det känns lite som att det är lätt att bli fartblind när man väl börjar ibland planerar jag redan min nästa kur men har knappt kommit in i första.

Hur som helt enligt plan slank en 1ml in i låret och det gick barnsligt enkelt. Jag tyckte dock att mycket olja blir kvar i pumpen och när jag tryckte ut sista luften efter nålbytet fick jag barsligt liten dos i mig till nästa har jag bestämt mig att dra i minst 1,1ml i låret jag har endå lite till godå i vialen.

Under tiden jag frontade och in på tredje sticket funkade kuken riktigt bra, Har kört en del med viggar och det var lite samma känsla bra bånge lite då och då och den vaknade till betydligt snabbare än vanligt.

Efter tredje sticket tyckte jag att det blev lite tanig dos vet inte om det är placebo eller ej men oljan i nyllet försvann och jag var inte lika på innan träningen, Inte heller var humöret på topp det kanske var så att ruset efter första sticken nu lagt sig men veckan rullade på och det var dags för stick fyra och vägningsdags.

Stick fyra blev en fullträff fick i bra med olja i pumpen och ligger åter på minst 1ml i låret, och det var dags att ställa sig på vågen jag var bra nervös inför, Shit inte bra om jag gått ned eller ligger på samma men bara bita och upp på vågen 76kg prick, fy fan vad guld, på 2v har jag gått upp 3,3kg visst är det säkert vatten och mat i tarmarna men detta ger ett sådant jäkla lyft inför dom 10v som återstår.
Citera
2011-08-26, 14:35
Medlem
Mr.Injects avatar
Dåligt tryck i kuken och kommer jag bli ett monster av muskler

I stort sett är detta i nuet en bit in i v3, Jag har under de senaste dagarna haft dåligt sperma produktion det har faktiskt varit en nedåtgående trend. Jag är kåt som ett djur vill knulla allt och alla men när jag ska komma är det om att skjuta lösskott. Det kanske kommer en tredjedel av satsen än innan.

Nu när man är som ett jäkla porrmonster så vill man ju fylla apan med den kungliga säden så tittade eller rättare sagt kände jag lite mer på bollarna och den vänstra är klart mindre än den högra, Jag fattar dock inte hur man ska känna att den är skrumpen men storleken hajjar jag ju. Det lutar nu mer att dra igång HCG i vecka fyra, Jag hade hoppats på att klara mig på en only kur men jag har svarat så jäkla bra på testot inga problem eller inject ont så jag inbillar mig att jag ska klara av att få i mig 500ui e3d.

Och så kan jag ju fylla både apan och munnen på bruden.

För övrigt har nu kroppen blivit bra svullen när jag tränar får jag bra pump inte sjukt men bra, Jag har ökat markant i alla vikter och nu ligger jag och pumpar på dom vikterna jag kört typ 1-3reps på.
Jag har fått svårt att ta av mig linnet efter passet, betydlig bredd i rygg och bröst. De som sett mig sedan några veckor tillbaka påpekar min storlek och själv tycker jag att jag aldrig varit större och starkare, Jag börjar helt enkelt oroa mig för om jag kommer se ut som ett monster efter kuren.

Det som oroar mig lite kulorna och om jag kommer att tappa allt när jag kliver av, Det skulle kännas dumt att inte slänga in HCG för att få igång dom samt att jag också får lite bonus testo i kroppen från v4 till v12. Det blir kanon då blir det 5000ui*2 på dom två sista månaderna.

Jag hoppas i alla fall någon person har nytta av min rapport och som sagt nu är vi i nuet så det blir lite mer normala posts inte bara 5 singel inlägg från min sida.

Finns det frågor eller annat som ni tycker jag gör helt galet feel free att ge din åsikt, Som sagt jag är bara en amatör som tagit första stegit in i AAS och hoppas kunna lära mig bra mycket mera genom kurens gång.
Citera
2011-08-26, 18:45
Medlem
Kaerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Inject
Dåligt tryck i kuken och kommer jag bli ett monster av muskler

I stort sett är detta i nuet en bit in i v3, Jag har under de senaste dagarna haft dåligt sperma produktion det har faktiskt varit en nedåtgående trend. Jag är kåt som ett djur vill knulla allt och alla men när jag ska komma är det om att skjuta lösskott. Det kanske kommer en tredjedel av satsen än innan.

Nu när man är som ett jäkla porrmonster så vill man ju fylla apan med den kungliga säden så tittade eller rättare sagt kände jag lite mer på bollarna och den vänstra är klart mindre än den högra, Jag fattar dock inte hur man ska känna att den är skrumpen men storleken hajjar jag ju. Det lutar nu mer att dra igång HCG i vecka fyra, Jag hade hoppats på att klara mig på en only kur men jag har svarat så jäkla bra på testot inga problem eller inject ont så jag inbillar mig att jag ska klara av att få i mig 500ui e3d.

Och så kan jag ju fylla både apan och munnen på bruden.

För övrigt har nu kroppen blivit bra svullen när jag tränar får jag bra pump inte sjukt men bra, Jag har ökat markant i alla vikter och nu ligger jag och pumpar på dom vikterna jag kört typ 1-3reps på.
Jag har fått svårt att ta av mig linnet efter passet, betydlig bredd i rygg och bröst. De som sett mig sedan några veckor tillbaka påpekar min storlek och själv tycker jag att jag aldrig varit större och starkare, Jag börjar helt enkelt oroa mig för om jag kommer se ut som ett monster efter kuren.

Det som oroar mig lite kulorna och om jag kommer att tappa allt när jag kliver av, Det skulle kännas dumt att inte slänga in HCG för att få igång dom samt att jag också får lite bonus testo i kroppen från v4 till v12. Det blir kanon då blir det 5000ui*2 på dom två sista månaderna.

Jag hoppas i alla fall någon person har nytta av min rapport och som sagt nu är vi i nuet så det blir lite mer normala posts inte bara 5 singel inlägg från min sida.

Finns det frågor eller annat som ni tycker jag gör helt galet feel free att ge din åsikt, Som sagt jag är bara en amatör som tagit första stegit in i AAS och hoppas kunna lära mig bra mycket mera genom kurens gång.

Lycka till
Citera
2011-08-27, 09:09
Medlem
Mr.Injects avatar
Bilder

Tjena boys och tack för supporten, Som sagt en bit in i vecka 3 och kroppen känns kanon, Jag har inte längre några sömnproblem, en viss flottighet i ansiktet men ingen vätska att tala om tyckte möjligtvis i början efter fronten att jag var lite pluffsig men det har helt lagt sig, Vänster bollen är det enda men har ingen smärta eller ömningar så det är ju endå okay.

Träning igår och jag har ökat riktigt bra jag har inte börjat maxa på något sett men styrkan finns där, Får riktigt bra kontakt med musklerna och får bra med mjölsyra efter några sett, Tar lite längre tid att återhämta sig mellan setten för syran tar så in i helvete annars inget att tillägga.

För att endå göra tråden någe sådär intressant så blir det endå en bild från förr, Det är inte riktigt från start men inom en 4 månaders period, Bilden är väl inte helt rättvis benen ser man inte och det finns väl en viss armhävningspump när kortet togs, Men som ni ser finns det en hel del att jobba på kroppen men kan säga att i detta nu ser det betydligt bättre ut. Får se om det blir ett pic efter avslutad kur.

http://imageshack.us/photo/my-images/577/33192824.jpg/
Senast redigerad av Mr.Inject 2011-08-27 kl. 09:12.
Citera
2011-08-27, 09:27
Medlem
Hajstryparens avatar
Kul rapport, när jag väl kommer till injects kommer jag köra något liknande. Lycka till, kommer följas.
Citera
2011-08-31, 20:15
Medlem
Mr.Injects avatar
Första fyllan med prepp, HCG samt Vägning v3

Jaha då vad det dags att uppdatera lite, Efter flera veckor av stenhård tränar var det dags att gå ut och träffa lite folk blev lite mer party än vad det var tänkt men hade en guldkväll bra folk snygga brudar och god dricka. Höll mig dock bara till bira och skippade ren sprit. Klart man var lite nojjig för att kröka med prepp i kroppen men efter sådan träning ren eller ej så svarar kroppen rätt bra på alkohol blev väl inte dyngrak men duktigt berusad. Ingen aggressivitet att tala om kåt som alltid och med en kropp som aldrig varit i bättre form blev det självklart bingo med en donna,

Väl hem till bingen kände jag att jag var rätt knas och vågade inte chansa så det blev en 10mg Kamagra för att verkligen försäkra att damen inte skulle gå rakt hem.

Som alltid bra tryck i kuken kanske lite väl att trycka en hel 10mg men så blev det tog som alltid en jävla tid att komma så när jag på slutet körde en stående doggy var det mer än dags att fylle henne innan benen sprängdes av mjölksyra.

Dagen efter var en helvetes dag, mår piss, käkar dåligt ingen vätska i kroppen, blev inget gym pass som var tänk på kvällen och första baksalaget i kuren får man väl säga. tog mer än två dagar att komma på benen.

Under tiden jag låg i soffan och misströstade hade jag fullt upp med att gå igenom all info om HCG igen, tog par vändor på youtube för att repetera slinverktygen och kände att jag ska nog fixa dethär,

Tanken är 500ui e3d tills sista sticket p.g.a att vänster bolle har krymt samt att nu sista dagen har det även börjat verka/ömma i båda,

Började med att experimentera hela processen med vatten 1ml slin nål och 5ml pump för att se vilket som var det absolut lättaste sättet att föra över vätskan. Jag kom fram till att om man har pumpen och slin nålen knullandes horistontalt och sedan vinklar dessa som ett V men inte mer än att slin nålen inte börjar böjas inne i pumpen fick jag då alltid in luft i pumpen medans jag alltid kunde suga upp med slin nålen utan något som helst spill. Under försöken for vatten hit och dit det kan ju vara värt en extra nål första gången man gör det här.

Valet föll även på att försvara preppet i 5ml pump, Jag kom även över en 5ml amp sterile water så jag slängde den vatten flaskan jag fick med preppet och sög först upp 1ml i pumpen från 5ml amp:en sen ned i vialen 1ml+ pregnyl, Efter att det löst upp sig sög jag tillbaka 1ml och sedan resten av de 4ml som var kvar i amp:en

Jag sög sedan ut 50 units av totalt 100 units / 1ml slin nål och injecerade detta i 45 grader vinkel i magfettet. Jag kände inget vid själva sticket men när jag sedan började injecera preppet började det att svida rejält tänkte att det ger sig väl men under hela tiden jag inecerade sved de som fan och på slutet tyckte jag det var obehagligt.

20 min efter började det att släppa och nu några timmar senare finns inga känningar, Någon som upplevt detsamma ?

Jag valde 500ui e3d för att det blir ju jäkla enkelt att räkna. 5000ui/500ui blir 10 stick och allt inom en månad innan preppet tappar potens. men det finns ju många som gör på lite olika sett så detta ska man följa upp och se vart det leder.

Efter monster fyllan var det bara några dagar kvar tills vägning för v3 tyvärr sä har jag käkat något som inte magen gillar och har haft diarre de senaste två, nu idag har jag skitigt vatten och känner mig hel kass, jag har tryck i mig lite antibaktriella tabletter blev dock ett gym pass men jag känner och ser i spegeln att denna vecka inte varit någon höjdare. var ju bara att kliva på vågen och beviset kom ju direkt 76 kg inte gått upp men inte heller gått ned. En stor besvikelse och med facit i hand så ska man inte kröka eller utsätta sig så att kroppen kan bli onödigt svag.

För min del var detta ett litet test men det är absolut sista gången jag krökar under tidsbestämd kur. Nu ska jag se till att få ordning på magen och börja äta som en häst och verkligen se till att vågen drar iväg duktigt nästa vecka allt annat är mission failed
Senast redigerad av Mr.Inject 2011-08-31 kl. 20:21.
Citera
2011-09-02, 13:12
Medlem
Mr.Injects avatar
Ligger och njuter i soffan, kollar friidrotts-VM klart man får ett visst komplex av alla schyssta kroppar, sett några ritkigt fina ebonys, det är på gränsen att man nästan skulle dra en snabbis, hur som helst kom ju fenomenet Bolt in och joggade in 200m loppet efter kurvan, kan ju inget annat än att buga och bocka men han får fan ta och raka av sig pubis krullet han har på skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in