Citat:
Ursprungligen postat av thehonestone
ok tack för hjälpen! hittade lite fler som jag ska skriva upp sen. kan jag inta dom här substanserna oralt? btw dem här grejerna gick ut för ett par år sen är det något att oroa sig för?
tror inte att det är någon fara att de är utgånga, möjligtvis att de inte fungerar bara.
Nog tusan tror jag att du kan inta morfinet oralt, kanske smakar helvete dock. du får slicka lite av det först. Ska kolla vad dos oralt är.
30mg oralt verkar vara en ok förstados. Men om du kan du kör rektalt, ska tydligen vara myyycket bättre.
Hittade det här skrivet av nemesis:
"Morfin funkar helt okej oralt bara man tar tillräckligt mycket... Då jag provade morfin tog jag 75mg sulfat, och det var riktigt trevligt! "
Så jag rekommenderar verkligen att du pluggar istället för att ta det i munnen.
EDIT: fordie sa att morfin nasalt känns som 20% effektivt och rektalt 80%, så kör verkligen rektalt om du kan. iv är då 100%
Citat:
Ursprungligen postat av dinobarcelona
Skäms du inte när du tänker fyfan vilken jävla knarkarhora jag är som försöker få ett rus ur det futtiga ja hittat i en väska? Get a hang of yourself
Vad fan är du för jävla pissluffare? Varför skulle han inte göra det? Och hur kan han veta att det är "futtigt" innan han kollat upp info om vad det är?