Citat:
Ursprungligen postat av
Linxieloo
Och sen dröjde det till 2015 innan du förstod vad han menade??
Ja. .,jag tänkte inte på vem L*ll* var just då, pga att man hade andra tankar. .. (jag förstår att det låter helt vansinnigt).
men som jag också skrivit tidigare (jag var inte hos barndomskamraten varje dag/månad. .. vi hade andra gemensamma intressen också. ... som dels var en orsak till att jag var hemma hos honom från tillfälle till tillfälle.
En annan orsak till att det dröjde så länge innan "min polett trillade ner" är att jag först inte kopplade till L*ll*. ..
först 2015. ... började jag läsa om L*ll*s försvinnande. ... Sedan gjorde jag mig namnet Massonite för att kunna delta i tråden. .......... Jag började tala om vad jag sett, hört och upplevt. ..... pga barndomskamratens ord. ...
Därefter skrev jag ett brev till cold case gruppen i Malmö, gick till Polisstationen i denna staden. .... bad dem läsa tråden. .. vad hände med L*ll*. ..... och bad dem kontakta Malmö Polisen.
När jag träffade cold case gruppen, berättade jag för dem HUR jag känner barndomskamraten, jag berättade också vad jag upplevt sedan 10 Oktober 1995. ....
Det var faktiskt jobbigt att tala om allt för cold case gruppen, men jag nämnde att barndomskamraten har en ässja. ...
Jag sa också till dem att det jag sagt och skrivit är 100 % sanning...
Jag kan inte göra mer även om det med "kulan" var jobbigt att berätta. .... mycket jobbigt
Nu när jag ändå talat om det, och läst på lite om olika kulor. ... så var DEN kulan som barndomskamraten la i handen på mig. ... av typen LR cal.22. ..... och den var mässingkappslad. ...(jag uppskattade den till 5.5 mm tjock) ..... men de ska vara 5.6 mm .... (jag är ingen vapenexpert)..
Jag frågade barndomskamraten 2015. .... vem är det som mördat L*ll* då? ....
Han tittade på mig som en ledsen hund, och ryckte på axlarna.
Jag kan inte hjälpa till mer än så här.. och med det jag tidigare sagt. .