2011-08-24, 19:34
Medlem
Skum rubrik, jag vet. Rent logiskt är ju svaret ja, men ska förklara vad jag menar.

Pratar om dem som gått under sommaren, när dom seglar och alla lyssnar på musik och ingen hör ett skit.
På deras flytvästar och på båten (tror jag det var) har dom reklamstickers etc.
Nu såg jag precis någon ny reklam med dom, utan ljud dock för han inte hitta kontrollen, där dom står i en butik av något slag och en tant har en tröja där det stod "spray tan" eller något, samma som jag minns det var i den första.

Gör dom reklam för andra företag i sin reklam? Eller är dem påhittade? Hur långt är ett rep?
Anledning till att jag frågar är att jag alltid glömmer att kolla upp namnen om dom är äkta företag eller om det är bara för att få den dära "djursholm-seglar-looken"?
Citera
2011-08-27, 23:16
Medlem
Mr.Maazes avatar
Lade också märke till det när jag såg reklamen. Men tror att de inte ville/kunde ta av reklamen på båten de lånade vid inspelningen.
Citera
2011-09-12, 13:49
Medlem
Kiwees avatar
Nej dom har inte reklam för andra företag, det är Sörens egna företag (som är påhittade såklart).
Sören har flera företag och i vill ha en lösning för att hans anställda ska ha bra telefoner, ringa billigt, telefonväxlar osv. Därför syns så mycket reklam för företagen i reklamen.
Citera
2012-11-05, 18:22
Medlem
SithBoboSiths avatar
Någon som tror deras reklam verkligen genererar kunder isf repellerar dom? En av de sämre reklamerna som går nu, fruskigt irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in