Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-24, 13:28
  #1
Avstängd
CrackThiss avatar
Under morgonen har jag kliat mig i naveln medan jag sov. Är först när det kom var ur den för ca 30 min sen. Var bland det kladdigaste jag tagit i, var som en fast smörja. Skitkonstigt. Någon som vet vad det kan vara? Googlat som en idiot men inte hittat något.

Skulle bli tacksam för svar.
Citera
2011-08-24, 13:30
  #2
Medlem
Lukt?
Citera
2011-08-24, 16:40
  #3
Medlem
Vanillababes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Under morgonen har jag kliat mig i naveln medan jag sov. Är först när det kom var ur den för ca 30 min sen. Var bland det kladdigaste jag tagit i, var som en fast smörja. Skitkonstigt. Någon som vet vad det kan vara? Googlat som en idiot men inte hittat något.

Skulle bli tacksam för svar.

Tvätta naveln ordentligt med tvål och vatten, torka ordentligt (med tops kanske?) och tvätta med nån form av sårtvätt. Och torka igen.
Citera
2011-08-24, 23:55
  #4
Avstängd
CrackThiss avatar
Gick till läkaren för att vara säker på vad för skit det var. Handlade om en navelinflammation.

Som nämnts i tråden ska det rengöras med sprit samt läggas om, skulle vara över inom 7 dagar. Var läkarens rekommendationer.

Skrev detta ifall liknande skulle ske någon annan.

Tack för hjälpen.

Tråd kan låsas.
Citera
2011-08-25, 01:07
  #5
Medlem
Åh. Hann inte se din tråd.

Alsolsprit på tops är bra.. Om man har en navel som kan lukta lite unket så ska man göra rent så lite då och då för att vara säker.. Att vara lite extra nog i duschen som nämns i tråden är en bra vana oxå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback