2011-08-23, 23:04
Medlem
AcidMs avatar
kte frbi en dambutik fr ngra timmar sedan dr de har plakat i fnstren med texten "Sista reaplaggen slumpas bort" funderar p vad det betyder! Har sett liknande annonser tidigare och alltid undrat vad det betytt. Googlade och skte hr i forumet men hittade ingenting.
Kan ngon upplysa mig?
Citera
2011-08-23, 23:05
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM
kte frbi en dambutik fr ngra timmar sedan dr de har plakat i fnstren med texten "Sista reaplaggen slumpas bort" funderar p vad det betyder! Har sett liknande annonser tidigare och alltid undrat vad det betytt. Googlade och skte hr i forumet men hittade ingenting.
Kan ngon upplysa mig?

att det r pissbilligt med klarsprk
(om man jmfr med startpris s att sga)
Citera
2011-08-23, 23:09
Medlem
Str mig ngot otroligt p det uttrycket varje gng jag ser det i ngon privatannons. Frstr inte parallellen till slump i det fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia

Jo det r ju klart med varfr just "slumpas"? Det r vl alltid slumpen som avgr vilka som kper de sista plaggen? Det r ju ytterst att det r frutbestmt vilka som fr kpa.

//Olliie
Citera
2011-08-24, 05:24
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olliie
Str mig ngot otroligt p det uttrycket varje gng jag ser det i ngon privatannons. Frstr inte parallellen till slump i det fallet.

Jo det r ju klart med varfr just "slumpas"? Det r vl alltid slumpen som avgr vilka som kper de sista plaggen? Det r ju ytterst att det r frutbestmt vilka som fr kpa.

//Olliie

Jo, det r detta jag ocks r konfunderad ver. S jag har tolkat det rtt om det bara betyder att det r extra billigt?
Citera
2011-08-24, 05:25
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia

Okej. Misstnkte ngot sdant. Det r ett mycket besynnerligt uttryck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in