Citat:
Ursprungligen postat av
BlygeKloker
Fr ett par dagar sedan utnyttjade jag en vlkomstbonus p Expekt, 1000 kr riskfritt spel. Spelet gick frlorat men mina 1000 kr har jag ju som vntat kvar. Efter det frsta spelet begrde jag ett uttag frn expekt med mina 1000 kr och det r hr problemet uppstr. Jag fr en uttagsbekrftelse p min mail som sger att mina pengar kommer att skickas till mitt kontokort s fort jag skickat en kopia p legitimation/pass eller krkort. Tog bild p fram- och baksida av mitt krkort och bifogade filerna i ett mail till supporten dr jag bland annat hnvisades till att skicka uppgifterna och ven ange mitt anvndarnamn. Inte fan svarar supporten, inte fan registreras uppgifterna nr man istllet frsker att gra detta via kontohanteringen p Expekts sida. Ngon som knner igen sig vid strul hos Expekt vad gller utbetalning till kontokort?
Vore extremt tacksam fr hjlpsamma svar!
--> Logga in p Expekt.com
--> Lngst upp till hger str ditt nickname, klicka p det och under "Min profil" klickar du p "Mitt konto"
--> I listan till vnster klickar du p "Mina handlingar"
Vad str det dr?
Du kan skicka in bilderna direkt drifrn, krkort fram och baksida s str det nr du skickade in dem och hur Expekt.com har behandlat dem.
Men de r lite konstiga, exakt samma bild som godkndes av BetClic (som r samma bolag som Expekt) men Expekt ansg att "handlingarna r olsbara"... men men..
Att kundtjnst inte svarar lter mrkligt, tycker Expekt har en vldigt bra kundtjnst.
Uppdatera grna hur det gtt fr dig.