Sitter med en iphone just nu och funderar på att skaffa mig en s2. Dock kör jag 3gs nu men samma sak som 4an.
Vill byta för att alla redan har iphone och så verkar det vara en mycket bättre lur. Men skulle inte säga att iphonen är dålig heller. Så kanske är en smaksak egentligen.
Säger väl något att många med iPhone 4 byter upp sig till SGS II? Den är snabbare, har sjukt mycket bättre OS, mycket bättre skärm, bättre kvalitet, bättre kamera och är inte kontrollerat av ett av de mer vidriga av världens stora företag som iPhone är.
Köpte mig en galaxy s2 i fredags. Använde en iphone 4 innan den. Jag gillar inte galaxyn alls! Det kan bero på att den är totalt olik iphonen? Sen kändes inte kvalitén alls lika bra som ip4 an. Galaxyn skulle va så jävla bra att surfa med. Men jag tycker ip4 an slår den med hästlängder. Ip4 an faller mig mycket bättre i smaken. Troligen för att det är den jag är van vid. Så vill nån köp en 6 dagar gammal galaxy s2 billigt. Skicka pm.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!