• 1
  • 2
2011-08-23, 19:13
Medlem
tackar för alla svar!! Jag kickat igång med min kurs nu!!! Ser fram emot flera!!! Grym, SJUKT grym sport alltså!!!
Citera
2011-08-23, 20:13
Medlem
Fasen va kul du gilla det då.
Beskriv lite hur det var då. Var det som du förväntat dig? Vad fick ni göra och vad tyckte du var kul?
Kanske kan hjälpa andra som var inne i din sits om dem får veta lite också
Kör hårt! Blir roligare när du kommer in i det mer.
Citera
2011-08-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asys
Fasen va kul du gilla det då.
Beskriv lite hur det var då. Var det som du förväntat dig? Vad fick ni göra och vad tyckte du var kul?
Kanske kan hjälpa andra som var inne i din sits om dem får veta lite också
Kör hårt! Blir roligare när du kommer in i det mer.

Det som var failat var att vi kom för sent en ca 30 min. Och då hade vi ändå stuckit en och en halv timme tidigare :/ det fanns två dojo i det centrume:et och ett ligger inne i centrumet och det var det vi skulle till, det andra låg rakt över gatan från det första men lite längre ned. Så det tog sin tid . Men annars var det riktigt kul faktiskt. Man känner sig mäktig på något sätt efter bara första gången ;D. Vi fick träffa en Sempai så fint som det kallas, Det var lite nya ord han pratade om som vi skulle möta och det skulle vi inte tänka så mycket på att studera in utan det sätter sig automatiskt när man kommer in i det eftersom han kommer säga dessa rätt ofta, han snackade mest. Visade lite fotställningar, lite slag lite blockeringar osv.

Längre än så kom vi inte. Men ändå!

Imorgon är dags för andra gången. 18.30-20 kör vi.

Jag visste inte att man inte fick ha skor på sig. ops! ;D
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in