Idag körde vi grappling. Var väldigt svårt att förstå hur man skulle göra men lyckades endå få rätt på det mesta. När det var ca en halvtimme kvar skadade jag dock axeln i ett kast, krass, klirr, krrr lät det, och min arm blev helt obrukbar. FYFAN vad fustrerande det var. Kunde inte göra ett skit. Sitter här nu kan knappt lyfta armen. Smärtan skiter jag i, bara det att det kändes jävla fustrerande blev lite ''ledsen''. Kändes som att jag svek mig själv och min tränare

. Försökte grapplas på golvet endå efteråt men gick fan inte.

På vägen hem kändes allt hopplöst, men sen insåg jag att jag faktisk gav 100% och gjorde mitt bästa. Svårt som fan men det är det väl i början. Lär inte kunna träna nästa gång, men får se hur axeln känns imorrn.
Öm i hela kroppen men det är bara skönt då man vet att man gjort något. Axeln med undantag då. Tror mest att jag blev besviken på mig själv, hadde höga förväntningar på min prestation. Just det att det tog ett tag innan jag kunde utföra vissa saker och något som jag inte lyckades utföra.
Tänker dock inte låta detta förstöra min goda vilja att bli bättre och lära mig mma, iaf inte än.
Hoppas bara att axeln läker fort och att jag kan hålla mina ''tvivel'' och andra jävla negativa känslor i schack.
Sorry för eventuella stavfel är trött som en jag vet inte vad. Ska sova nu puss och god natt.