2011-08-21, 13:16
Medlem
Här tänkte jag att vi kunde diskutera olika fiskeställen i stockholm. Då jag mest fiskar i närheten där ja bor så fiskar jag väldigt mycket i bergshamra i Solna där har man fått en del abborar finns även gäddor. Det är ju oftast alltid bäst att fiska med båt men finns många ställen där du kan gå runt och stå på klippor.

Igår prövade jag även på pampas marina om man går från pampas en bit kommer man se en bro och stora bryggeri byggnader tror jag det är där stog ja med en polare hade väldigt mycket poteniall

Så dela med er av era hotspots och skitfiske på er alla
Citera
2011-08-21, 13:26
Medlem
håll dig ifrån försundaviken bara där är det helt dött
Citera
2011-08-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boffri
håll dig ifrån försundaviken bara där är det helt dött

Är det brunsviken ?
Citera
2011-08-21, 13:37
Medlem
så kanske den heter sjön som ligger precis brevid motorvägen , höger sida om du åker norrut , området heter iaf frösunda . Jag och en kompis fiska runt hela sjön i 2veckor fick 1gädda , vi börja tappa självförtroendet för vi brukar juh ändå få en del , då kom det ner en gubbe från en stuga och berätta att hela sjön/området är dött sen 15år tillbaka att det är helt lönlöst fiska där
Citera
2011-08-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boffri
så kanske den heter sjön som ligger precis brevid motorvägen , höger sida om du åker norrut , området heter iaf frösunda . Jag och en kompis fiska runt hela sjön i 2veckor fick 1gädda , vi börja tappa självförtroendet för vi brukar juh ändå få en del , då kom det ner en gubbe från en stuga och berätta att hela sjön/området är dött sen 15år tillbaka att det är helt lönlöst fiska där

Ja en gång i tiden så tappades det massa oljetunnor i det vattnet så det mesta dog i sjön då.
Men pröva åk till bergshamra centrum eller kungshamra och gå ner till vattnet där. Där har ja dragit upp ett par abborar och vänner har dragit upp gäddor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in