2011-08-21, 04:03
Medlem
Jag antar att rubriken talar för sig själv. Jag känner avsmak för mig själv och tror jag kommer ta den här xannaxburken så jag äntligen kommer till ro.. Det här är svårt för mig att skriva då jag mår som jag mår.. men jag har gjort många val, som jag inte är stolt över... och jag tror jag är likt en idiot bunden vid dem, dömd att dö med dem. Jag är så ledsen och så jävla handfallen och jag tror detta blir det bästa beslut jag fattat.
Citera
2011-08-21, 04:09
Medlem
Bones666s avatar
Hey.
Fan, jag har också varit där, rent tankemässigt, och var riktigt nära handling också.
Hade gjort så jävla mycket korkade grejer och satt mig själv i skiten rejält.
Hade sån ångest och var så stressad att jag gick in i väggen.
Lades in på psyk en vecka.
Fick hjälp. Både av läkare, men även vänner som backade upp mig, även de jag svikit.
Nu mår jag bra.
Klart man har svackor, men det har fan alla.
Det jag vill säga med min text är att det mesta går att lösa. Tro mig. Jag var helt fucked up.
Skicka PM om du behöver stöd

/B
Citera
2011-08-21, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bones666
Hey.
Fan, jag har också varit där, rent tankemässigt, och var riktigt nära handling också.
Hade gjort så jävla mycket korkade grejer och satt mig själv i skiten rejält.
Hade sån ångest och var så stressad att jag gick in i väggen.
Lades in på psyk en vecka.
Fick hjälp. Både av läkare, men även vänner som backade upp mig, även de jag svikit.
Nu mår jag bra.
Klart man har svackor, men det har fan alla.
Det jag vill säga med min text är att det mesta går att lösa. Tro mig. Jag var helt fucked up.
Skicka PM om du behöver stöd

/B

Jag har både legat på psyk och har ett misslyckat självmordförsök bakom mig, känner mig jävligt orolig, jag vill inte men mitt psyke ser illusionen och gör mig till en vidrighet, jag blir bättre då och då, men sankas alltid ner av vad jag vill säga är sanningen, jag står sank, gråtande och jag vet inte vad jag ska göra.
Citera
2011-08-21, 04:19
Medlem
Bones666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im-faceless
Jag har både legat på psyk och har ett misslyckat självmordförsök bakom mig, känner mig jävligt orolig, jag vill inte men mitt psyke ser illusionen och gör mig till en vidrighet, jag blir bättre då och då, men sankas alltid ner av vad jag vill säga är sanningen, jag står sank, gråtande och jag vet inte vad jag ska göra.

Tycker du ska 2-4 av de där Xanaxen, inte mer pliiiis?
Gå och lägg dig, även om det snurrar med negativa tankar.
När du vaknar i morrn, ta en kopp kaffe, tänk igenom och jämför med det du känner nu.
Har du samma tankar, så råder jag dig att gå och snacka med någon direkt.
Citera
2011-08-21, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bones666
Tycker du ska 2-4 av de där Xanaxen, inte mer pliiiis?
Gå och lägg dig, även om det snurrar med negativa tankar.
När du vaknar i morrn, ta en kopp kaffe, tänk igenom och jämför med det du känner nu.
Har du samma tankar, så råder jag dig att gå och snacka med någon direkt.

Önskar verkligen att det vore så enkelt. Men dessa tankar och besvär har rotat sig i snart 3 år och nu sitter jag här, helt handfallen, jag vet inte vat jag ska göra. Jag längtar efter simplicitet men jag når det ALDRIG.. Antingen kommer jag ta mitt liv eller hamna på psyk som en idiot som alla säger, jag är varken ett geni eller en idiot, jag ser bara alla mönster, motiv, osv, vill inte att det ska bli min dödsdom. Vad ska jag göra?
Citera
2011-08-21, 04:26
Medlem
Citat:

Hur misslyckades du med självmord? Jag tror du behöver en ny start... Lämna allt bakom dig och flytta till ett annat land kanske. Eller så kan du väll göra något du alltid velat,skaffa en tjej kanske och satsa på en lång relation förlåt om tipsen jag gav dig kanske var dåliga men jag vill bara inte att du ska ta livet av dig för några misstag du begått
Citera
2011-08-21, 04:30
Medlem
LakeLeonards avatar
Ta några piller & sov. Har du sökt hjälp förutom psykvistelsen? Tar du tabletterna så är det antagligen inte en dödlig dos så då får du ytterligare ett misslyckat försök. Nu vet jag ju inte vad du har gjort för val som du mår kasst över men det måste ju vara nåt du kommer glömma med åren hoppas jag.
Citera
2011-08-21, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robban2fast
Hur misslyckades du med självmord? Jag tror du behöver en ny start... Lämna allt bakom dig och flytta till ett annat land kanske. Eller så kan du väll göra något du alltid velat,skaffa en tjej kanske och satsa på en lång relation förlåt om tipsen jag gav dig kanske var dåliga men jag vill bara inte att du ska ta livet av dig för några misstag du begått

Jag misslyckade med mitt självmord för att en person hittade mig och jag blev magpumpad med bestående leverskador. Jag har tänkt exakt i samma tankar som du säger, men att göra det i praktiken är svidande svårt.

Känns som mina tårar nu är av svavel, vad fan ska jag göra?.. det är mitt liv eller psyk, och jag hatar psyk då de endast förskjuter problemet..
Citera
2011-08-21, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LakeLeonard
Ta några piller & sov. Har du sökt hjälp förutom psykvistelsen? Tar du tabletterna så är det antagligen inte en dödlig dos så då får du ytterligare ett misslyckat försök. Nu vet jag ju inte vad du har gjort för val som du mår kasst över men det måste ju vara nåt du kommer glömma med åren hoppas jag.

Tror jag tar pillren och halsar en flaska grants och går och lägger mig och hoppas på det bästa.
Citera
2011-08-21, 05:37
Medlem
Citat:
Tror jag tar pillren och halsar en flaska grants och går och lägger mig och hoppas på det bästa.

Det är ditt val, men när det är slut så är det helt slut helt tomt.... Sluta tyck synd om dig själv nu och ryck upp dig.
Citera
2011-08-21, 05:39
Medlem
Åker in till psyk
Citera
2011-08-21, 05:47
Medlem
Citat:
Åker in till psyk

Det gör du rätt i, sköt om din man.
Citera