2012-12-29, 15:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Darin - en sådan begåvad artist; en multitalang, snygg och dessutom ödmjuk. Är det någon som vet hur hans karriär går utomlands?
Vad är det han sa som var att betrakta som ödmjukt anser du? än bara ren vanlighet som oss flesta väll besitter.

Är din utgångsförväntan oödmjukhet?, jag tycker att ödmjukhet vad detta uttryck nu innehåller? för dig måste vara en helt självklar egenskap och inget att höja på ögonbrynen över.

Nämn hur man är oödmjuk som civilist, och nämn en artist som du anser sagt oödmjuka
saker i intervjuer?.

/Här vaktar jag
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-12-29 kl. 15:45.
Citera
2012-12-29, 23:28
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad är det han sa som var att betrakta som ödmjukt anser du? än bara ren vanlighet som oss flesta väll besitter.

Är din utgångsförväntan oödmjukhet?, jag tycker att ödmjukhet vad detta uttryck nu innehåller? för dig måste vara en helt självklar egenskap och inget att höja på ögonbrynen över.

Nämn hur man är oödmjuk som civilist, och nämn en artist som du anser sagt oödmjuka
saker i intervjuer?.

/Här vaktar jag
De flesta riktigt stora artister är ödmjuka, det är åtminstone min erfarenhet.
Citera
2012-12-29, 23:38
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:

I officiella sammanhang iaf.
Riktigt stora artister/konstnärer har nog inga större behov av att påpeka för omgivningen stup i kvarten hur duktiga de är.
De vet om det ändå.
Därför gör Björn Ranelid mig något bekymrad.

//Crimson
Citera
2012-12-29, 23:49
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
I officiella sammanhang iaf.
Riktigt stora artister/konstnärer har nog inga större behov av att påpeka för omgivningen stup i kvarten hur duktiga de är.
De vet om det ändå.
Därför gör Björn Ranelid mig något bekymrad.

//Crimson
Exakt, de håller oftast en låg profil. Ranelid är ju ett kapitel för sig, måste lida av någon slags narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
2012-12-30, 00:16
Medlem
Det hade varit upplyftande om Strömstedt hade bjudit in
t.ex. Lennart Grahn, Svenne Hedlund och Tommy Blom till
programmet.

Då hade vi fått höra om popmusikens intåg i Sverige.

Det tror jag "fjortisarna" behöver veta.

Utbildning och nöje i samma program kan inte vara fel.

Best.
Citera
2012-12-30, 00:24
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigSwig
Det hade varit upplyftande om Strömstedt hade bjudit in
t.ex. Lennart Grahn, Svenne Hedlund och Tommy Blom till
programmet.

Då hade vi fått höra om popmusikens intåg i Sverige.

Det tror jag "fjortisarna" behöver veta.

Utbildning och nöje i samma program kan inte vara fel.

Best.

En hedervärd tanke, men kanske inget för "primetime", då även public service måste få tillåtelse att jaga tittare ibland.

//Crimson
Citera
2012-12-30, 16:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Så varför då göra en grej av det vad vill du säga för att motverka intrycket du ger av en sedvanlig "jag skriker & svimmar på konsert tjej" som inte vet om att hon är kär i Darin och letar med ljus och lykta efter mer! och mer!! bekräftelse på hur förträffligt objektet därav är.

Ja jag är isåfall helt motsatt och anti, en missunnsam jävel som misstror alla framgångsrika,
men det står jag ju för!.

Men låt oss inte tappa sakfrågan, jag vill gärna fortfarande att du upplyser mig vad Darin sagt som du baserar ödmjuk på!, kom ihåg! att inte säga någon ödmjukt är inte det samma som att vara oödmjuk heller! utan det är att vara neutral bara! vilket jag hävdar att Darin var
i intervjun i bästa fall, motbevisa mig nu.

Jag är nyfiken på nya referensramar damen, så jag kan börja ha nån jävla aning om vad jag själv kanske säger som kan uppfattas som ödmjukt av andra utan att jag själv märker det
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-12-30 kl. 16:48.
Citera
2012-12-30, 16:44
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

De må vara hänt med vad det har med Darin att göra kan man fråga sig...
Citera
2012-12-30, 16:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Väl rutet, det var ungefär det jag frågade också i ovanstående post, fast något för långrandigt ursäktande och aggressivt på en och samma gång
Citera
2012-12-30, 16:53
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão

Haha, det är sant.
För min egen del antog jag bara att det var en tillfällig parentes i diskussionen och svarade lite mer generellt utan Darin i åtanke.

//Crimson
Citera
2013-01-04, 13:06
Medlem
Stackars Niklas som hamnat på totalt fel plats. Vilken tråkmåns. Säkert tränad av Fälldin som var Sveriges långsammast talande stadsminister en gång i tiden. Det behövs ju inte alls någon programledare för artisterna klarar säkert av programmet på egen hand. Bort med den pinsamme
Niklas.
Citera
2013-12-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sueca69
Stackars Niklas som hamnat på totalt fel plats. Vilken tråkmåns. Säkert tränad av Fälldin som var Sveriges långsammast talande stadsminister en gång i tiden. Det behövs ju inte alls någon programledare för artisterna klarar säkert av programmet på egen hand. Bort med den pinsamme
Niklas.

Pinsam? Han är inte ett dugg pinsam. Till skillnad från många andra programledare så kan Niklas musik. Det blir aldrig pinsamt på det där sättet det kan bli när vissa ska intervjua artister. Jag tycker Strömstedt gör en fantastisk insats och senaste programmen med Amanda Jenssen och peter LeMarc har varit kanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in