2011-09-05, 16:28
Medlem
Guzs avatar
Förresten; berörde Eva D-avsnittet att de är "buksvågrar"?
Citera
2011-09-11, 22:15
Medlem
timpanis avatar
Fan vad inkvoterad Annika Norlin kändes. Tristaste gästen hittills.
Citera
2011-09-12, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Fan vad inkvoterad Annika Norlin kändes. Tristaste gästen hittills.

Programmet kom aldrig igång och det var dels för att Strömstedt är värdelös och att Norlin inte är så tacksam som gäst, speciellt inte när det enda dom pratar om redan pratats om i flera andra intervjuer med henne. Synestisin, Varför hon har två olika band/projekt osv. KOM PÅ NÅGOT NYTT ATT FRÅGA FFS!

Men Norlin är utan tvekan den bästa gästen dom kommer ha om man ser till musiken, hon är tillsammans med Håkan Hellström och Kent dom artister i Sverige som gör största och finaste musiken. Den som säger annorlunda har aldrig lyssnat på deras musik mer än halvt som halvt när det råkar vara på, på radion.
Citera
2011-10-04, 08:16
Bannlyst
Niklas Strömstedt är vedervärdig som programledare... Eller så är det hans personlighet jag stör mig på. Populistisk och medvetet osäker på ett Svenssonskt sätt. Lawlz.
Citera
2012-11-30, 21:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Ny säsong med Lena BH som gäst.

Gillar artisten, men jag kommer bli besviken på live framträdandena
märker jag...man sätter den förutsägbara tonen direkt med Kärleken är evig.

Jag vill ha mina favoritlåtar som nödvändigtvis måste vara underskattade enligt alla andra,
tänk om hon skulle köra "006" eller "Taboo Taboo" istället för "Dansa i Neon" och "det gör ont"
som kommer snart..det stora problemet är att låtvalet blir dramaturgiskt utstuderat för att passa in på
Petter Nicklas frågor/skildring av artisten.
Och då får inte "006" och "Taboo Taboo" någon plats, för dom har ingen känslomässig relevans, och då blir det dom största hitsen som Svensson känner igen, aldrig mellanläget som jag hade regisserat fram om jag fick styra och ställa
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-11-30 kl. 21:24.
Citera
2012-11-30, 21:19
Medlem
enfindams avatar
Niklas Strömstedt - vilken kille! Snygg och begåvad. Svårt att tro att han är över femtio.
Citera
2012-11-30, 21:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Niklas Strömstedt - vilken kille! Snygg och begåvad. Svårt att tro att han är över femtio.
Du tycker det är snyggt med gråhaka?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-11-30 kl. 21:32.
Citera
2012-11-30, 21:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.O
Niklas Strömstedt är vedervärdig som programledare... Eller så är det hans personlighet jag stör mig på. Populistisk och medvetet osäker på ett Svenssonskt sätt. Lawlz.
Hur fasen bär du dig åt för att läsa in det där? hur kan man sitta och identifiera populism, jag vill också lära mig!.

Nu är jag vred över att jag inte fick vara märkvärdig, för jag tänkte egentligen klaga i första inlägget på att "Taking care day" är en sådan låt som jag vill höra men som aldrig kommer uppmärksammas!

Nu blev det dubbelfel!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-11-30 kl. 21:33.
Citera
2012-11-30, 21:33
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du tycker det är snyggt med gråhaka? pyton!
När man ser hans intensivt bruna ögon och hör hans sammetslena röst så tänker man på något helt annat...
Citera
2012-12-01, 10:42
Medlem
Den svenska versionen av Love hurts var riktigt dålig.
Citera
2012-12-01, 17:14
Bannlyst
Bra säsongsstart av "Tack för musiken". Kunde inte gå fel med Sveriges sexigaste sångerska som gäst. Lena Ph... vilken kvinna!

Hoppas att hon vågar göra en skiva med egenskrivna låtar nästa gång, för de låtar hon har skrivit är ofta riktigt bra.
Citera
2012-12-01, 17:16
Medlem
Muhamedssons avatar
Valde att avstå på grund av att Lena är så tråkig. Trots någon bra låt. Annars är det ett bra program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in