2013-12-17, 19:13
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Jag har kört malay tigers testo e innan och då körde jag e5d. Nu kör jag deras cutstack med testo p, tren a och mast, sätter e2d.
Gör skitont... När jag satt i vänstra axlen(aldrig injectat där innan) så spred sig smärtan ända ner till bicepsen och det är ganska svullet dock börjar det bli bättre nu.

Mvh X2thez

då är det för att det är snabbare estrar i oljan plus att du satte på ett ställe du aldrig satt på tidigare, ge det lite tid så ska det nog bli bättre. kroppen brukar vänja sig vid nålpenetrering och oljor. så länge det inte är något fel i oljan.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Jag hade tänkt börja med Testo Enanthate e5d 250mg, vad kan man förvänta sig när man väl börjar, kommer det ta ett tag innan jag märker av det eller är det bara att lyfta skrot så mycket som det går? kommer jag inte känna av mjölksyra, kommer jag gå ner i vikt snabbare osv ?

Försöker hitta nån som är villig att snacka vidare privat, nån som känner sig manad?

Tack på förhand :P

jag förstår inte vad du frågar efter eller vill veta? det kommer kanske ta 8 veckor, ökad sexlust, varmare kroppstemperatur,beroende på kost, kanske lite mera pump på gymmet det är individuellt..kanske piggare,kanske tröttare det är också olika. du kommer få mjölk syra. varför skulle du gå ned i vikt snabbare? testo ökar din förbränning lite, men dt gör du med kost och träning testot i sig gör inte så mkt ang viktnedgång.

om du inte vet vad som kan förvnta dig, bordef du nog läsa på mera och skaffa dig mera kunskap och steroider och bruk av det.

Mvh
Citera
2013-12-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
då är det för att det är snabbare estrar i oljan plus att du satte på ett ställe du aldrig satt på tidigare, ge det lite tid så ska det nog bli bättre. kroppen brukar vänja sig vid nålpenetrering och oljor. så länge det inte är något fel i oljan.

Mvh

jag förstår inte vad du frågar efter eller vill veta? det kommer kanske ta 8 veckor, ökad sexlust, varmare kroppstemperatur,beroende på kost, kanske lite mera pump på gymmet det är individuellt..kanske piggare,kanske tröttare det är också olika. du kommer få mjölk syra. varför skulle du gå ned i vikt snabbare? testo ökar din förbränning lite, men dt gör du med kost och träning testot i sig gör inte så mkt ang viktnedgång.

om du inte vet vad som kan förvnta dig, bordef du nog läsa på mera och skaffa dig mera kunskap och steroider och bruk av det.

Mvh

Där kom ett svar från en person som inte är helt efterbliven och otrevlig, mycket tacksam för svaret, sorry för min skeva fråga

Ska läsa på lite
Citera
2013-12-17, 19:33
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiegraf
Där kom ett svar från en person som inte är helt efterbliven och otrevlig, mycket tacksam för svaret, sorry för min skeva fråga

Ska läsa på lite

haha inga problem, kan vara otrevlig jag med absolut. men haha vad kul att du blev glad så där lätt. synd att de flesta flickvänner inte har samma egenskap att bli sådär tacksamma och glada haha.

aa gör det, ska du kura, så tjänar du massor på att veta vad du gör, plus det borde vara tvunget och varje brukares vilja att ha koll på och vara seriös med det man gör.

men vi håller tråden ren, är det något kan du ju pma så svarar jag när jag har tid. men läs på mycket mer, genom att söka,läsa stora aas tråden alla länkarna rapporter osv så finns det mycket bra info att hämta.

Mvh
Citera
2013-12-17, 19:52
Medlem
Fek-ALis avatar
Vet egentligen inte om detta är rätt del att posta frågan i men jag gör ett försök och blir det fel ber jag modsen om ursäkt.

Men är det någon som vet hur det ser ut med tillgången på AAS nere i Malaysia? Åker eventuellt snart ner och vill gärna inte avbryta kuren med Testo E.
Att ta med något ner till landet är väl nog inte heller speciellt smart så därför undrar jag om det finns någon insatt i denna frågan?
Citera
2013-12-17, 19:52
Medlem
Har stuckit 2 ggr/v med 250mg Galenika nu sedan i Augusti. Sätter i lår o röv, rövdelen är det en polare som hjälper mig med, men låren själv.. och NU (!?) så har sprutnojjan allanballan kommit så fort jag ska sätta själv, har en tendens att pricka nerver vareviga gång på slutet... Är det bara att vara man och bita ihop eller finns det nån superlösning att missa nerverna? Jävligt störande...

Peace
Citera
2013-12-17, 19:56
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushMastern
Har stuckit 2 ggr/v med 250mg Galenika nu sedan i Augusti. Sätter i lår o röv, rövdelen är det en polare som hjälper mig med, men låren själv.. och NU (!?) så har sprutnojjan allanballan kommit så fort jag ska sätta själv, har en tendens att pricka nerver vareviga gång på slutet... Är det bara att vara man och bita ihop eller finns det nån superlösning att missa nerverna? Jävligt störande...

Peace
När du känner att du kommer i närheten så vinklar du bort nålen. Se till att du inte är för nära en nerv när du sätter oljan bara, annars kommer den trycka mot nerven (antar jag?) och göra jävligt onödigt ont.
Citera
2013-12-17, 20:00
Medlem
IceDogs avatar
Citat:

Peace

antingen gör du som sedan säger vilket är det bästa..annars bara trycka på, det gör ont men jag brukar tänka att det härdar,vissa grinar ju och blir känsliga och visar känslor så ofta och enkelt, vissa är starkare. jag vill vara stark.

men sticken där man pressar,träffat eller när oljan skadat/ på frestat en nerv eller ett muskelfäste är klart dem tråkigaste sticken.

smart med polare som aspirerar åt en i skinkan, jag ka inte aspirera med en hand och kan inte använda båda, så jag får trycka långsamt utan att aspiera och försöka känna smak eller tills jag hostar eller andra tecken på att jag träffat en ådra/artär. hittils aldrig hänt. men ett par droppar hoppas jag att man överlever

Mvh
Citera
2013-12-17, 20:02
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:

Peace

Då har du förmodligen oavsiktligt börjat sticka lite fel.
Flytta lite nålen lite, borde hjälpa, kan kanske räcka med att du vinklar nålen lite också bara.
Citera
2013-12-17, 21:58
Medlem
Går på en kur med turinavar som pågår t.o.m. 10 januari och jag ska före det iväg i en vecka och kommer då inte heller kunna träna något. Ska jag då upphöra kuren och hoppa på PCT under den tiden eller bara fortsätta som vanligt? Känner mig rätt sliten då jag tränat rätt hårt, så vila behövs, dock kanske inte i en hel vecka...
Citera
2013-12-17, 22:30
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Går på en kur med turinavar som pågår t.o.m. 10 januari och jag ska före det iväg i en vecka och kommer då inte heller kunna träna något. Ska jag då upphöra kuren och hoppa på PCT under den tiden eller bara fortsätta som vanligt? Känner mig rätt sliten då jag tränat rätt hårt, så vila behövs, dock kanske inte i en hel vecka...

ska du iväg mitt i eller i slutet av kuren förstod inte? klart du inte ska kliva på pct om det är mitt i kuren eler i början osv. ska du borta sista veckan kan du ju kliva av. men spelar ingen roll för vi säger att du kör i 5-6 veckor så 10januari är typ inom 3-4.

så det är bara köra på..fortsatt knappra piller ät och slappna av sov mkt och träna när du kan igen.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Jag kände ju inte av nåt av tren, och känner fortfarande inte särskilt mycket.

Såg nu på HB att det var fler som klagade samt att de lägger ner verksamheten.

Kan det ha vart fejk ändå?

pratar du om nk? tar det i tråden ang internshopar. droger-nätapotek och drogshopar-drogshopar doping.

Mvh
Citera
2013-12-18, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Blodet kom för att du stuckit genom ett blodkärl , ingen fara alls så länge du aspirerade och det var ok då. Du hade märkt fort om du satt i ett blodkärl vad jag förstår

Fattar inte vad du menar med luftbubblan, det vakuum du får från muskeln kanske? Det skjuter du ju bara in igen, det finns ingen luft i muskeln, vore ju väldigt märkligt eller hur?

nej, det kom absolut inget blod(jo när jag drog ut nålen kom 3 droppar blod). jag drog ut nålen ganska fort oxå men det är nog som du säger.
hur som helst det är lugnt lever än

jag menade, att jag fick förklarat för mig att man kan ha lite luft i pumpen för att få ut sista droppen som fastnar i nålen annars, förstår du vad jag menar nu? förklarar sämst ibland.
Citera
2013-12-18, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Om du rör runt omkring med smutsiga händer där nål och vial är kan bakterierna från händerna sprida sig till nål/vial, exempelvis genom luften. Vad är det du inte förstår?

ja jag fattar vad du skriver men känns endå långsökt. kanske om du typ hostar på nålen. nydammsugat, öppet fönster, om du är sjuk, kanske typ sticker inne på toan när man nyduschat om det är fuktigt osv.

blir ju aldrig 100% sterilt hur du än gör. kanske om du gör de i ett superlabb.

tar fram skinksteken, viker undan kläder osv så inget kan röra efter spritningen.
tvätta händerna noga, använd klorhexedin efter låt torka
sprita av vialentoppen, låt torka blås inte.
öppnar nålarna gör allt sånt klart.
spritar skinkan
tar av nålskydded, sticker

dra inte på dig kläder direkt efteråt utan ha muskeln framme där du stuckit/plåster
och sätt inte muskeln mot något.
och gör de på ett "rent" ställe, du ska nog ha jävligt otur eller smutsiga saker för att de ska bli infektion då.

eller jag kanske har fel, är ingen expert. har säkert hänt någon men tror inte det hör till vanligheten
dom verkar ju inte va så noga på sjukhus.

annars hur tycker du man ska göra för att få en bakteriefri luft? menar inte va otrevlig.
tror lite vanligt hyffs räcker och såklart rena saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in