Citat:
Jag har kört malay tigers testo e innan och då körde jag e5d. Nu kör jag deras cutstack med testo p, tren a och mast, sätter e2d.
Gör skitont... När jag satt i vänstra axlen(aldrig injectat där innan) så spred sig smärtan ända ner till bicepsen och det är ganska svullet dock börjar det bli bättre nu.
Mvh X2thez
Gör skitont... När jag satt i vänstra axlen(aldrig injectat där innan) så spred sig smärtan ända ner till bicepsen och det är ganska svullet dock börjar det bli bättre nu.
Mvh X2thez
då är det för att det är snabbare estrar i oljan plus att du satte på ett ställe du aldrig satt på tidigare, ge det lite tid så ska det nog bli bättre. kroppen brukar vänja sig vid nålpenetrering och oljor. så länge det inte är något fel i oljan.
Mvh
Citat:
Jag hade tänkt börja med Testo Enanthate e5d 250mg, vad kan man förvänta sig när man väl börjar, kommer det ta ett tag innan jag märker av det eller är det bara att lyfta skrot så mycket som det går? kommer jag inte känna av mjölksyra, kommer jag gå ner i vikt snabbare osv ?
Försöker hitta nån som är villig att snacka vidare privat, nån som känner sig manad?
Tack på förhand :P
Försöker hitta nån som är villig att snacka vidare privat, nån som känner sig manad?

Tack på förhand :P
jag förstår inte vad du frågar efter eller vill veta? det kommer kanske ta 8 veckor, ökad sexlust, varmare kroppstemperatur,beroende på kost, kanske lite mera pump på gymmet det är individuellt..kanske piggare,kanske tröttare det är också olika. du kommer få mjölk syra. varför skulle du gå ned i vikt snabbare? testo ökar din förbränning lite, men dt gör du med kost och träning testot i sig gör inte så mkt ang viktnedgång.
om du inte vet vad som kan förvnta dig, bordef du nog läsa på mera och skaffa dig mera kunskap och steroider och bruk av det.
Mvh