Citat:
Ursprungligen postat av
CrazyAsFuck
De flesta säger att det ska kännas av runt vecka 4-6, alltså 28-42 dagar efter första sticket, så du borde ju snart märka nåt. Testo E/C är ju rätt segt på att smyga fram, därför många blastar kuren med orala 40-50 dagar
Okej, Ja man kan tycka det, så har inte gett upp än!
Det är lite min tanke, att smyga sig fram, små men märkbara ökningar. Både för kroppens skull, och eventuella spioner på gymmet!
Citat:
Ursprungligen postat av
svennerubinsfan
Jag tror att många förväntar sig att de ska vakna med världens motivation och energi. Men så är det givetvis inte.
Det smyger sig på och man märker lite smått att det mesta man gör helt enkelt går lite bättre. Jag ligger på 1g prepp totalt varav majoriteten är tren. Jag känner inget speciellt mentalt, men jag har lärt mig att märka små saker som händer.
Jag gör inte det. jag har väldigt låga förväntningar då jag oftast är skeptiskt tills motsatsen är bevisad. Så jag tror verkligen inte att jag vaknar upp en dag, och känner mig helt pepp.
Det jag hoppas är att det ska smyga sig fram, sakta men säkert. Dock efter dagens pass, så tyckte jag att jag hade blivit större rent kroppsmässigt, konstigt kan jag tycka men vafan. Första gången på typ 1 år jag ser någon skillnad. Placebo eller ej, det vet jag inte. Men det kändes jävligt gutt iaf!