2013-11-28, 22:44
Medlem
Cplhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
De flesta säger att det ska kännas av runt vecka 4-6, alltså 28-42 dagar efter första sticket, så du borde ju snart märka nåt. Testo E/C är ju rätt segt på att smyga fram, därför många blastar kuren med orala 40-50 dagar

Okej, Ja man kan tycka det, så har inte gett upp än!
Det är lite min tanke, att smyga sig fram, små men märkbara ökningar. Både för kroppens skull, och eventuella spioner på gymmet!

Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Jag tror att många förväntar sig att de ska vakna med världens motivation och energi. Men så är det givetvis inte.

Det smyger sig på och man märker lite smått att det mesta man gör helt enkelt går lite bättre. Jag ligger på 1g prepp totalt varav majoriteten är tren. Jag känner inget speciellt mentalt, men jag har lärt mig att märka små saker som händer.

Jag gör inte det. jag har väldigt låga förväntningar då jag oftast är skeptiskt tills motsatsen är bevisad. Så jag tror verkligen inte att jag vaknar upp en dag, och känner mig helt pepp.

Det jag hoppas är att det ska smyga sig fram, sakta men säkert. Dock efter dagens pass, så tyckte jag att jag hade blivit större rent kroppsmässigt, konstigt kan jag tycka men vafan. Första gången på typ 1 år jag ser någon skillnad. Placebo eller ej, det vet jag inte. Men det kändes jävligt gutt iaf!
Citera
2013-11-28, 22:45
Medlem
CrazyAsFucks avatar
En liten fråga;

Om man, rent teoretiskt, kör en testokur på 400 mg/e5d och får tag på 20-30 ml masteron e, 200mg/ml som man tänkt köra 300/400 e5d så långt det räcker (10-15 veckor cirka)

Bör man slänga in detta i slutet av kuren för att slippa gynoproblem när masteronet går ur, eller kan man köra det mitt i kuren?
Citera
2013-11-28, 22:46
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwightHoward
Hej, har lite frågor angående tb500. Har läst lite och verkar som att tb500 är bra mot skador? Skulle det funka mot min skada hopparknä?

Har nämnligen haft hopparknä i 7månader nu och rehaben hjälper men verkligen inte helt, har fortfarande ont.. Vill att det ska bli bra eftersom att jag inte orkar med tråkig lång rehab längre som tar en jävla tid!
Antar att rehaben nu kommer att ta minst 4 månader till. Så skulle tb500 vara ett bra alternativ för att påskynda rehaben?
Hur effektivt skulle det isåfall vara?

Är okunnig inom detta område så blir glad för all hjälp!

Mvh
DH
Har du fått nån kortisonspruta?
Citera
2013-11-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Har du fått nån kortisonspruta?
Nej, endast rehabövningar och kinesiotejp.
Citera
2013-11-29, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cplhassan
Tjo!

Jag har ett par frågor angående testo e 500mg e5d. (TM Pharma)
Tog det 5:e sticket i tisdags, och jag känner mig precis som innan det första. Inga märkbara skillnader alls. Samma vikter, samma kroppsform, känner mig inte på något sätt annorlunda mot innan.
Jag har inte haft någon feber-frossa, inga sömn svårigheter.

Det jag känner av är att jag har stuckit. Värken i quadsen någon dag efter, men det är allt.
Det sägs ju att man ska känna av det 10-20 dagar efter första sticket.
Antar att det är rapsolja jag sticker, eller vad är fel?

Mvh

har du inte lagt på dig någon vätska heller? Alltås gått up iaf 3-4 kg?
Citera
2013-11-29, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Kommer inte bli bättre, du har fått den dåliga batchen av DP, trodde alla kände till den...

Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Det finns alltid folk som klagar men många som lovordar dem också, jag tror att du råkade ut för samma sak som jag gjorde första sticken.

Ville uppdatera att det har blivit mycket bättre. Tredje sticket känns bara lite grann dagen efter, så det är en ENORM skillnad från första och andra sticket. Det är som natt och dag. Trodde inte det var sant när jag vaknade upp dagen efter första sticket. En värk jag inte ens skulle vilja åsamka Lars Ohly...

Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Alltid detta jävla snack om DP's olja.. Frågan är varför folk fortfarande trycker DP efter alla jävla klagomål om smärta feber osv?! Det hardcorebobo säger är heller inte klokt, varför fan plåga sig i några veckor på en smärtande skitolja för att det KANSKE blir bättre senare?!

DP's olja har inte fått mycket klagomål dom senaste 3-4 månaderna, verkar som dom har ´justerat mängd alkohol i eller nått liknande då dom fortfarande hävdar att dom kör med EO. Det känns som att DP är bland dom säkrare korten när det gäller effekt så det finns ingen anledning att inte köra på det imo.
Citera
2013-11-29, 02:29
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwightHoward
Nej, endast rehabövningar och kinesiotejp.

då ska du begära kortisonspruta innan du laborera med annan skit.. säg till din doktor att du testat allt o ska ha en spruta bara. sällan några problem'
'mvh
Citera
2013-11-29, 02:31
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Ville uppdatera att det har blivit mycket bättre. Tredje sticket känns bara lite grann dagen efter, så det är en ENORM skillnad från första och andra sticket. Det är som natt och dag. Trodde inte det var sant när jag vaknade upp dagen efter första sticket. En värk jag inte ens skulle vilja åsamka Lars Ohly...

DP's olja har inte fått mycket klagomål dom senaste 3-4 månaderna, verkar som dom har ´justerat mängd alkohol i eller nått liknande då dom fortfarande hävdar att dom kör med EO. Det känns som att DP är bland dom säkrare korten när det gäller effekt så det finns ingen anledning att inte köra på det imo.
Jag vill inte va den men, i told you so
Citera
2013-11-29, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Jag vill inte va den men, i told you so

Japp det sa. Tror du citerade hel person då jag höll med dig på den punkten
Citera
2013-11-29, 06:04
Medlem
God morgon!

Nybörjarfråga, säkra före det osäkra.

Ska för första gången i vår använda mej av två oljor samtidigt, tren a/ testo p, inga problem att ta i samma pump antar jag?

Btw: Ska ligga på "bara" 200mg testo e e5d från och med idag och 25 dagar framåt för att kroppen inte ska "vänja" sej. Har OT hemma som va tanken att använda om en månad då jag ska höja igen, är dock sugen på att börja nu. Hur hade ni gjort? Lugnat ner er hela månaden eller börjat trycka i sej lite orala?

Tack på förhand.
Citera
2013-11-29, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
då ska du begära kortisonspruta innan du laborera med annan skit.. säg till din doktor att du testat allt o ska ha en spruta bara. sällan några problem'
'mvh
Okej, tror du att själva skadan kommer att försvinna eller är det bara smärtan som lägger sig?
mvh
Citera
2013-11-29, 10:00
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
En liten fråga;

Om man, rent teoretiskt, kör en testokur på 400 mg/e5d och får tag på 20-30 ml masteron e, 200mg/ml som man tänkt köra 300/400 e5d så långt det räcker (10-15 veckor cirka)

Bör man slänga in detta i slutet av kuren för att slippa gynoproblem när masteronet går ur, eller kan man köra det mitt i kuren?

Quotar mig själv o bumpar lite, den kom bort i den eviga diskussionen om DPs olja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in