Citat:
Ursprungligen postat av FittSlaskaN
Jag vetifan om det går att få bort knölarna helt..var har du läst detta?
Lite överallt faktis, läst en hel del om letro innan jag bestämde mig för att beställa. Några sa att det funka, andra inte. Flertalet sa att det kunde bota en hel del i alla fall, kanske inte till 100%. Men kopiera en snubbes text där han skrev att han bota det i alla fall. Han stavas lite kasst, men här är den:
letro funkar!!
hej jag starta den här tråden för att det är många som tvekar på letros effekt. speciellt i amerikanska forum där smutskastar dom letro som bara den... jag fick gyno av aas så kallad prog gyno idag vet ja att de inte finns prog gyno utan det är bara progesteron som råkar va me i bilden. innan aas hade jag också gyno som jag haft i flera flera år eller ja flera men minst 8-9 år... iaff jag fick bort aas gyno på 3 dar fronta med 5mg o sen 3,7mg ungefär tonårs gynon försvann på ungefär 3-4v en vecka efter fått bort allt trappa jag ner till 0.64mg eller nått o fortsatte med det ett taf sen trappa jag ner till 0.25mg fortsattew med de en vecka sen eod i nån vecka bara för att få T nivåerna upp när ja styrke tränade samt cardio o de va fan effektivt de va nästa som att ta aas fast väääldigt liten dos o visst inte välmåendet man får av aas o ingen sexlust värt att påpeka är att sexlusten blev normal när ja kom till .25mg hehe riktigt effektivt både för styrkeökningar vikt nedgång. men bäst av allt gynot som jag haft problem med hela min ungdom skämdes som fan. värst av allt badandet jag älskade o bada men de fick ja göra me dålgt samvete. ja tvingade mig till att gå bada kunde inte njuta av de